וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בסרטון בו צה"ל "מצדיע לחיילי המילואים"

היום הוא יום ההוקרה לחיילי המילואים ובצה"ל הכינו סרטון בו הם מודים לחיילי וקציני המילואים "שעושים לילות כימים, עוזבים את העבודה והמשפחה כדי להגן על ביטחון ישראל"

קצין המילואים הראשי של צה"ל, תת-אלוף שוקי בן ענת, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות לקראת ציון יום ההוקרה למערך המילואים שמתקיים היום (חמישי), כי "פחות מ-5% מהאוכלוסייה בחברה הישראלית עושים מילואים", ומסביר זאת בכך ש"רק שליש מכלל מערך המילואים עושים מילואים בפועל, ו-80% מאלו שקוראים להם לשירות מגיעים בפועל".

בן ענת הוסיף כי לאחרונה נעשה סקר בקרב חיילי המילואים שלא הצביע על משבר, אך בהחלט ניתן לציין עלייה באי-שביעות הרצון של חיילי המילואים מההטבות שהובטחו להם, ועברו בוועדת השרים. אחת מן ההטבות שמשרתי המילואים הביעו אי שביעות רצון ממנה, היא הנחה של 5% בארנונה למשרתים פעילים. ההנחות שניתנו עד כה לא משמעויות בעיניהם", אמר תא"ל בן ענת, שהוסיף כי "הנחה באגרות למשל לא משמעותית בעיניהם, אך לא בשביל זה הם באים". לטענתו, כלל אין ירידה ברצון לשרת במילואים בחברה הישראלית. "בפועל אין פגיעה במוטיבציה ואם חלילה תפרוץ מלחמה מאה אחוז יגיעו. אין תופעות של השתמטות אידאולוגית, אלא כי לא יכולים להגיע".

מרגישים פראיירים? רק שליש ממערך המילואים מתייצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully