וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחביב מסוכן: תושב הדרום חשוד כי ייצר נשק בדירתו

רמי שני

9.8.2012 / 2:02

החשוד, תושב באר שבע, ייצר על פי החשד אקדחים, כדורים ורימונים באמצעות ידע שצבר מספרים סובייטים ותרשימים מהאינטרנט. הוא נעצר בעקבות מידע מודיעיני וטען שזהו תחביבו

יש כאלה האוספים בולים, אחרים מגננים, אך תושב באר שבע מצא לעצמו, על פי החשד, תחביב מעניין - ייצור נשק בדירתו. חוקרים מתחנת באר שבע בסיוע של בלשים מיחידה 101 הגיעו אתמול (רביעי) לדירת החשוד ומצאו בה את מצבור הנשק הרב ולאחר מכן עצרו אותו. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע.

אמצעי לחימה בייצור עצמי נמצאו בדירה בבאר שבע. חטיבת דובר המשטרה
התחמושת שנתפסה בדירתו של החשוד בבאר שבע/חטיבת דובר המשטרה

מחקירה ראשונית עולה כי החשוד הפך את דירתו לסדנת עבודה. באמצעות ספר הדרכה של הצבא האדום המסביר כיצד בונים אקדח וכן תרשימים של כלי נשק שהוא הוריד מרשת האינטרנט הוא בנה על פי החשד אקדחים וייצר עבורם מחסניות כדורים מסוגים שונים. בין היתר, הוא הכין כדורים ממולאים ברסס, כדורים בעלי קליע מפוצל ועוד. האיש לא הסתפק בכך והכין גם חלקי חילוף לכלי הנשק וייצר גם רימוני גז ותאורה.

החשדות בדבר המתרחש בדירה, הגיעו למשטרה במסגרת פרטי מידע מודיעיני. החוקרים הגיעו אתמול לפנות ערב אל הדירה, בה החשוד מתגורר עם אשתו, ומצאו שם את המצבור שהכין לעצמו. החשוד היה בדירה בשעה שהשוטרים נכנסו אליה. בחקירתו הראשונית הוא סיפר, כי מדובר בתחביב שלו לשעות הפנאי. הדבר נבדק בשלב זה על ידי החוקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully