וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הנער שנהרג: "העירייה התרשלה"; חולדאי סגר המגרשים

8.8.2012 / 12:53

יום לאחר שנהרג אלון רונן בן ה-15 מקריסת עמוד כדורסל ברמת אביב, טוען אביו: "צובעים את העמוד, כשמתחת הכל רקוב". העירייה הודיעה כי כל המגרשים בבתי הספר ייסגרו

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

בבית המשפחה של אלון רונן בן ה-15 שנהרג אתמול מקריסת עמוד כדורסל במגרש בצפון תל אביב, מתקשים היום (רביעי) לעכל את האובדן, ומפנים אצבע מאשימה לעבר העירייה בטענה שהעמוד לא תוחזק כראוי. כשדמעות בעיניו, אמר האב: "זה פשע. מדובר ברשלנות של העירייה. צובעים את העמוד וכאילו הכל בסדר, כשמתחת הכל רקוב".

במקביל, הוציאה עיריית תל אביב הודעה: "נוכח האסון במגרש בית הספר אביב, הורה ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, לסגור את כל מגרשי הספורט בבתי הספר בעיר עד לסיום בדיקת בטיחות על ידי מומחים. העירייה תשתף פעולה ותסייע למשטרה בחקירת האסון. בנוסף, הורה ראש העירייה על הקמת צוות בדיקה חיצוני של מומחי בטיחות לבחינת נהלי הבטיחות במערכת החינוך".

נער בן 15 נהרג לאחר שעמוד כדורסל נפל על ראשו ברמת אביב החדשה, אוגוסט 2012. רועי רוזנק, מד"א
העירייה תסגור את כל המגרשים. זירת התאונה, אתמול/מד"א, רועי רוזנק

בית הספר עירוני ד', שבו למד אלון, פתח היום את שעריו למרות חופשת הקיץ, כשבמקום מורים, יועצים חינוכיים ופסיכולוגים, שהגיעו לסייע לחבריו לספסל הלימודים להתמודד עם האסון. למקום הגיעו עשרות תלמידים וגם הורים. "הם כולם בטראומה, הילדים וההורים כאחד, ואנחנו מנסים לדבר איתם ולתת מקום לרגשות שלהם. החזרנו חלק מהמורים מחופשה כדי לתת מענה לתלמידים", אמרה סגנית מנהל בית הספר, עידית שעשוע. הלווייתו של הנער תתקיים הערב בשעה 17:45 בבית העלמין בקריית שאול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

המשטרה: מוקדם מכדי לקבוע רשלנות

משטרת מרחב ירקון ממשיכה לחקור את האירוע. בין היתר, הזמינו השוטרים בדיקות של מהנדס, על מנת לקבוע מה גרם לעמוד לקרוס. על אף האשמות האב, גורם בחקירה אמר הבוקר כי עדיין מוקדם מכדי לקבוע אם מדובר ברשלנות, וכי החקירה עדיין בעיצומה.

אלון רונן, נהרג כאשר נפל עליו עמוד כדורסל, תל אביב, אוגוסט 2012. באדיבות המשפחה
המשטרה תבדוק מה גרם לעמוד לקרוס. אלון רונן/באדיבות המשפחה

חבריו של רונן סיפרו כי היה שחיין מצטיין ונהג לשחק כדורסל במגרש בו נהרג. אמש סיפרה אחת מחברותיו של אלון רונן כי הוא היה "ילד מדהים, תלמיד מעולה ושחיין מצטיין, היה חבר מאוד טוב שלי". אחרת הוסיפה: "לכולנו היה את המזל להכיר אותו". חבריו היו בהלם על מותו. "אני לא מאמינה שאני מדברת עליו בלשון עבר", אמרה אחת החברות, "זה לא נתפש".

חבריו סיפרו כי אלון, שעלה לכיתה י', שיחק עם חבריו כדורסל כבכל יום, כשבשלב מסוים ניסה להטביע את הכדור כחלק מהמשחק, אז קרס עליו הסל. החברים שהיו במקום ניסו להחיותו, אך ללא הועיל, וצוותים רפואיים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

אלון פרידמן, פרמדיק מד"א שהגיע למקום, סיפר: "נקראנו למגרש כדורסל באזור רמת אביב ומצאנו נער שבמהלך משחק כדורסל מבנה הסל נפל עליו. מצאנו אותו פצוע בראשו - פגיעה אנושה ביותר, ללא נשימה ודופק. לא נותר אלא לקבוע את מותו. חבריו ניסו לבצע בו פעולות החייאה עד שהגענו".

בתגובת עיריית תל אביב-יפו אתמול נמסר: "עיריית תל-אביב-יפו כואבת את מותו של הנער וממתינה לבירור נסיבות המקרה. צוות עירוני נשלח לשטח. במקביל, הונחו שירותי הרווחה לסייע וללוות את המשפחה ככל שיידרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully