וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהרג במגרש הכדורסל: "נורא לדבר עליו בלשון עבר"

7.8.2012 / 22:28

חבריו של בן ה-15 שנהרג מקריסת עמוד הכדורסל התקשו לראות את חברם המת במגרש. "לכולנו היה המזל להכיר אותו", סיפרה חברה אחת. "ילד מדהים, חבר טוב, תלמיד מעולה", אמרו

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: אמיר קוטיגרו

"לכולנו היה את המזל להכיר אותו" – כך סיפרה הערב (שלישי) אחת מחברותיו של הנער בן ה-15 שנהרג כשעמוד כדורסל קרס עליו בשכונת רמת אביב החדשה שבתל אביב. אחרת סיפרה שמדובר ב"ילד מדהים, תלמיד מעולה ושחיין מצטיין, היה חבר מאוד טוב שלי". החברים העצובים היו בהלם על מותו. "אני לא מאמינה שאני מדברת עליו בלשון עבר", אמרה אחת החברות, "זה לא נתפש".

נער בן 15 נהרג לאחר שעמוד כדורסל נפל על ראשו ברמת אביב החדשה, אוגוסט 2012. רועי רוזנק, מד"א
"זה לא נתפש. מגרש הכדורסל ברמת אביב החדשה, היום/מד"א, רועי רוזנק

חבריו סיפרו כי הנער, שהיה בחופש הגדול בין כיתה ט' לי', שיחק עם חבריו כדורסל כבכל יום, כשבשלב מסוים ניסה להטביע את הכדור כחלק מהמשחק, אז קרס עליו הסל. החברים שהיו במקום ניסו להחיותו, אך ללא הועיל, וצוותים רפואיים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"לחקור מצב המתקנים בעיר"

אלון פרידמן, פרמדיק מד"א שהגיע למקום, סיפר: "נקראנו למגרש כדורסל באזור רמת אביב, הגענו, מצאנו נער שבמהלך משחק כדורסל מבנה הסל נפל עליו, מצאנו אותו כשהוא נפגע בצורה ישירה בראש, פגיעה אנושה ביותר, ללא נשימה ללא דופק ולא נותר אלא לקבוע את מותו. חבריו ניסו לבצע בו פעולות החייאה עד שהגענו".

חבר מועצת העיר תל-אביב-יפו ויו"ר סיעת לתת ל?חיות, עו"ד ראובן לדיאנסקי, התייחס לאירוע וביקר את מצב מתקני הספורט בעיר. "אני דורש ממשטרת ישראל לפתוח מיידית בחקירה בחשד לרשלנות מצד העירייה ובית הספר, כי אסור בשום אופן לעבור על כך לסדר היום", אמר לדיאנסקי. "אני דורש מראש העירייה חולדאי לבצע תחקיר לגבי מצבם הפיזי של המתקנים בעיר בה נמצאים ילדים ובני הנוער בעיקר בתקופה זו של החופש הגדול. אין לסבול מצב שבו ילדי העיר יופקרו ומתקני המשחקים יהפכו למקומות מסוכנים בהם ילדים מוצאים את מותם או נפצעים באורח קשה כפי שקרה רק לפני מספר חודשים, כשעל נער בשבט צופי אביב התמוטט עמוד תאורה והוא נפצע באורח קשה".

נער כבן 15 נהרג מקריסת עמוד כדורסל על ראשו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully