וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלנובלה בארה"ב: ניסתה לחטוף תינוקת מבית החולים

גריזל רמירז ניסתה לחטוף תינוקת בת יומה, לאחר שזייפה הריון במשך חודשים רבים. האזעקה שהופעלה בדרך פלא בבית החולים בקליפורניה מנעה את הטרגדיה שיכולה הייתה לקרות

גריזל רמירז כנראה הלכה רחוק מדי עם הסיפור שרקחה. בשבוע האחרון נתפסה רמירז, מלצרית בת 48, כשהיא מנסה לחטוף תינוקת שזה עתה נולדה מחדרה של אמה בבית החולים בקליפורניה, ארצות הברית. רמירז עטתה על עצמה חלוק אחות, נכנסה לחדר בו שהתה אמה של התינוקת, וביקשה ממנה להיכנס למקלחת לפני שרופא יגיע לבדוק איתה. האם צייתה, וכשזו יצאה מן החדר, הכניסה רמירז את התינוקת לתוך תיק סגול וניסתה להימלט מהמחלקה. לרוע מזלה האזעקה החלה לפעול והיא נעצרה לפני שהספיקה לבצע את זממה.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי רמירז העמידה פנים במשך חודשים שהיא בהריון, ושיתפה בכך את בעלה לשעבר, שלא התגורר עמה. טרם ברור מה היו מניעיה בהעמדת הפנים ומה ניסתה להשיג. כאשר חלף תאריך היעד של הלידה החל הבעל לתהות מתי יוכל לפגוש את בתו או לחתום על תעודת הלידה שלה, לכן רמירז חיפשה דרך פעולה זריזה.

"שוחחנו איתו אתמול בלילה. הוא היה בטוח שהוא אבי התינוקת הזאת. הוא היה שבור", אמר קצין במשטרה המטפל במקרה. נכון לעכשיו, רמירז עצורה ללא אפשרות להשתחרר בערבות, ועומדת בפני כתב אישום שיינתן מחר (רביעי).

לקריאה נוספת
דרמה בפריז: פרץ לבית ספר, חטף ארבעה ואיים להתאבד
2 הרוגים במטוס בסין: חטיפה או ריב על מושבים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully