וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עובדי מקדונלדס מבצעים פעולות החייאה בפעוטה

זוג הורים ישבו עם בתם בת השנה בסניף של הרשת באוסטרליה, כשלפתע נחנקה מצ'יפס. צוות העובדים קיבל הנחיות טלפוניות משירותי החירום והציל את חייה. "היא כבר הייתה כחולה"

הרגע ממנו חושש כל הורה התממש עבור תביטה וגלורי מסידני שבאוסטרליה, כאשר בתם בת השנה החלה להיחנק לפתע, בסניף של רשת המזון המהיר, "מקדונלדס", בעיר. על פי דיווח ב"דיילי מייל" הבריטי, הפעוטה אכלה צ'יפס, ופתאום הבחינו הוריה שהיא אינה נושמת, ומיד הובילו אותה בבהלה לעבר דלפק המסעדה בניסיון נואש לקבל סיוע מצוות העובדים. מיד הגיעו למקום מספר אנשי צוות ולקוחות שניסו לעזור, בכך שטפחו על גבה של הפעוטה במטרה שתפלוט את פיסת המזון מגרונה.

צפו בפעולות ההחייאה

מנהל הסניף של "מקדונלדס" בסידני, ג'יימס האטצ'ר, סיפר לערוץ חדשות מקומי שכאשר התחיל בניסיונות ההצלה של הפעוטה, פניה כבר היו כחולים. הוא הוסיף ותיאר כיצד אמה של הילדה החלה לזעוק כשהיא אחוזת בהלה: "הצילו את התינוקת שלי, היא לא נושמת!".

אחד מאנשי הצוות במסעדה חייג לשירותי החירום, וכך זכו העובדים להנחיות טלפוניות מאנשי ההצלה. הנחיות אלה היו שככל הנראה הובילו לכך שכעבור שלוש דקות קשות ואחוזות חרדה, שבה הפעוטה לנשום. בבית החולים בעיר הוחלט להשאירה באשפוז למען מעקב למשך לילה אחד, וביום למחרת שוחררה הפעוטה לביתה ביחד עם הוריה.

בעקבות התקרית, שאירעה בחודש שעבר, זכה צוות עובדי המסעדה בפרס, על עירנותו ונכונותו לפעול באופן מהיר ונבון למען הפעוטה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully