וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלדס הודתה בכשלונה: תסגור סניפיה בבוליביה

בבוליביה, המבורגר עושים באהבה או שלא עושים בכלל. רשת מקדונלדס תסגור את שמונת סניפיה במדינה לאחר שבמשך 14 שנות פעילות במדינה לא הצליחה החברה להשיג רווחים משמעותיים

תושבי בוליביה לא אוהבים המבורגרים? כנראה לפחות לא המבורגרים של מקדונלדס. הרשת הודיעה ביום שבת כי תסגור את שמונת מסעדותיה במדינה. בכך תהפוך בוליביה למדינה היחידה באמריקה הלטינית ללא נוכחות הליצן והקשתות המפורסמים.

מקדונלדס פעילה בבוליביה מזה 14 שנים, במהלכן הוקמו שמונה סניפים בערים המרכזיות: לה פאס, קוצ'באמבה וסנטה קרוז דה לה סיירה. עם זאת מכירות הרשת מעולם לא התחזקו. יחד עם בוליביה הכריזה החברה כי תסגור את סניפיה בשש מדינות נוספות בהן לא היתה רשת המסעדות רווחית.

כישלון החברה בבוליביה הטריד מאוד את מחלקת השיווק של מקדונלדס שאף הפיקה סרט תעודה בנושא תחת הכותרת: "למה פשטה מקדונלדס את הרגל בבוליביה", בניסיון למצוא הסבר לכישלון. בסרט, ראיינו אנשי החברה טבחים, תזונאים, סוציולוגים ואנשי חינוך. כל המרואיינים הסכימו כי לבוליביאנים אין שום דבר נגד המבורגרים כשלעצמם אבל הקונספט של מזון מהיר אינו מקובל עליהם. "מזון מהיר מייצג את ההיפך המוחלט ממה שבוליביאנים תופסים כארוחה. ארוחה טובה דורשת כי המזון יוכן באהבה ומסירות, תחת תנאים הגייניים ובזמן סביר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully