וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בדו פיגוע כדי לזכות בחילוץ רכבם התקוע

יהושע בריינר

6.8.2012 / 22:59

משרד הביטחון חושד כי שני עובדי תחזוקה של גדר המערכת השתמשו בתירוץ של פיגוע ירי ליד רמאללה, כדי שרכבם שנתקע בסמוך יחולץ. עם זאת, המשטרה טרם פסלה את גרסתם של השניים

שני עובדים ישראליים שעסקו בעבודות תחזוקה של גדר ההתנחלות "כוכב יעקב" חשודים כי בדו דיווח על ירי פלסטינים לכיוונם. במשרד הביטחון חושדים כי רכבם של השניים נתקע ליד רמאללה – ואלה השתמשו בתירוץ של אירוע ירי כדי לזכות בחילוץ.

מדובר בשני עובדים בחברה העובדת עם משרד הביטחון, אשר עסקו בתחזוקת הגדר האינדיקטיבית של היישוב (גדר שמתריעה לחמ"ל כשנוגעים בה, י.ב). בשעות הצהריים, הם דיווחו על פלסטינים שפתחו לעברם בירי מכיוון רמאללה, וכי הם כמעט נפגעו. למקום הוקפצו כוחות גדולים של צבא ומשטרה, בהם כוחות נח"ל, גששים וכוחות ביטחון של המועצה המקומית.

אולם כעבור קרוב לשעתיים של חיפושים, לא מצאו הכוחות הגדולים כל ממצא התומך בגרסתם, ובשלב הזה החל לעלות החשד של הגששים כי עובדי התחזוקה בדו את הסיפור לאחר שנתקעו עם רכבם במקום. בעקבות כך, החלו המשטרה לתחקר את השניים, ובמחוז ש"י שוקלים כיצד לפעול כנגדם.

המשטרה לא פוסלת את גרסתם של השניים, אך לדעת גורמי ביטחון, העובדה שנתקעו עם רכבם ונזקקו לסיוע צבאי לחילוץ מעלה ספקות לגבי גרסתם. יש לציין כי מקום "הפיגוע" קרוב אל מחנה הפליטים קלנדיה, ובימים אלה דווח לא אחת על ירי של זיקוקים במקום. ממשטרת מחוז ש"י נמסר בתגובה כי "שני העובדים יזומנו לחקירה בתחנת בנימין בימים הקרובים לבירור העניין".

לקריאה נוספת:
חשד לפיגוע ירי בשומרון: מתנחל נפצע קל ליד יצהר
תקרית ליד הבירה: פלסטיני פרץ מחסום ונורה למוות

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully