וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית ליד הבירה: פלסטיני פרץ מחסום ונורה למוות

יהושע בריינר

30.7.2012 / 3:44

מחקירה ראשונית עולה כי שני פלסטינים פרצו את מחסום אל- זעים ונפגעו מירי של כוחות מג"ב. אחד מהם נפצע קל והשני מת בבית החולים ברמאללה. שוטר מג"ב נפצע קל בשוגג בתקרית

תקרית ירי חמורה במחסום אל-זעים: פלסטיני נורה הלילה (שני) למוות לאחר שפרץ עם אדם נוסף את המחסום הממוקם בכביש שבין ירושלים למעלה אדומים. שוטר מג"ב נפצע באורח קל מאוד ברגלו מירי כוחות מג"ב בתקרית.

מחקירה ראשונית של האירוע, עולה כי שני פלסטינים פרצו את המחסום ונפצעו מירי של שוטרי מג"ב, אחד מהם באורח קשה והשני באורח קל, וכתוצאה מהירי נפצע גם אחד השוטרים. הפלסטינים פונו על ידי הסהר האדום לבית חולים ברמאללה, שם מת אחד מהם מפצעיו, והשוטר קיבל טיפול רפואי ראשוני במקום כשהוא בהכרה מלאה. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי ולא לאומני, אולם כוחות גדולים של צבא ומשטרה הוזעקו בתחילה לאזור.

לפני כשבועיים כוח של משמר הגבול זיהה שני חשודים שניסו לחצות את גבול ישראל-מצרים, וביצע לעברם נוהל מעצר חשוד, במהלכו הם נפצעו. מדובר צה"ל נמסר כי עם הגעת כוחות רפואה של צה"ל למקום האירוע, נקבע מותו של אחד החשודים. החשוד האחר פונה במסוק על ידי חיל האוויר לבית החולים סורוקה בבאר שבע לקבלת טיפול רפואי כשמצבו מוגדר בינוני. אירוע החדירה נמצא בחקירת כוחות הביטחון, כשבין היתר נבדקת גם האפשרות שמדובר בניסיון פיגוע.

עדכון ראשון: 1:04

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully