וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 38 וחיילת נהרגו בשתי תאונות דרכים בצפון

קובי דוד ושלומי גבאי

3.8.2012 / 13:07

הגבר נהרג בהתהפכות משאית בגליל העליון. החיילת נפצעה תחילה אנושות בתאונה בגליל התחתון ומתה מאוחר יותר מפצעיה. שני גברים כבני 60 נפצעו בינוני וקשה בתאונה בטירה

צילום: יובל בן אבו, עריכה: יותם בן-דוד

(צילום: יובל בן אבו, עריכה: יותם בן-דוד)

שתי תאונות דרכים קטלניות בצפון: גבר בן 38 נהרג הבוקר (שישי) בהתהפכות משאית בכביש 886, בין היישוב כרם בן זמרה לכפר ריחניה, שבגליל העליון. לא ברור בשלב זה מה גרם להתהפכות. בוחני תנועה הגיעו למקום על מנת לחקור את נסיבות האירוע.

ממגן דוד אדום נמסר כי בעקבות התאונה, הגבר, תושב היישוב שעב, היה לכוד בתוך המשאית. צוותי כיבוי גליל-גולן שהוזעקו למקום הצליחו לחלצו ממנה, אך פרמדיקים נאלצו לקבוע את מותו.

נהג משאית נהרג בהתהפכות רכבו בתאונת דרכים בגליל. משה אסרף, ג'יליס
המשאית שהתהפכה בכביש 886/ג'יליס, משה אסרף

במקרה אחר, חיילת בת 20 נהרגה וילד בן שש נפצע באורח בינוני עד קשה בתאונת דרכים שאירעה הלילה בצומת המוביל שבגליל התחתון. תחילה נפצעה הצעירה באורח אנוש, וצוות של מגן דוד אדום שהוזעק לזירה העניק לה ולילד טיפול רפואי ראשוני ופינה אותם לבית החולים רמב"ם בחיפה, אך כעבור כמה שעות היא מתה מפצעיה.

בוחני תנועה הגיעו לזירת התאונה על מנת לבדוק את נסיבות התאונה, ומחקירה ראשונית עולה כי רכב שעצר ברמזור אדום החל לנסוע לפני שהרמזור התחלף לירוק, ונפגע בצדו על ידי רכב אחר שהגיע מכיוון שפרעם לכיוון נצרת.

תאונת דרכים בצומת המוביל. שי וקנין, שי אוקנין
התאונה בצומת המוביל, הלילה/שי אוקנין, שי וקנין

הבוקר, נפצעו שני גברים בשנות ה-60 לחייהם, האחד באורח קשה והשני באורח בינוני, בתאונת דרכים שהתרחשה בין רכב פרטי למשאית סמוך ליישוב טירה שבמשולש. השניים פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא, ובוחני התנועה החלו בחקירת נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully