וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד בית הספר לכבאות נהרג שבע שנים לאחר בתו

יהושע בריינר

3.8.2012 / 8:07

טפסר משנה ינון יצחקי, שבתו נטע נהרגה בתאונה ב-2005 בהיותה בת 26, נהרג אף הוא בהתנגשות שאירעה הלילה בכביש 35. "הקשר ביניהם היה חיבור נצחי", סיפר אחד מחבריו

צילום: הצלה יו"ש, עריכה: יותם בן-דוד

טרגדיה בקרית ארבע: מפקד בית הספר הארצי לכבאות והצלה, טפסר משנה ינון יצחקי, תושב קרית ארבע בן 55, נהרג הלילה (שישי) בהתנגשות עם משאית בכביש מספר 35, סמוך למושב נחושה שליד קרית גת. יצחקי, שאיבד את בתו נטע לפני שש וחצי שנים כשנהרגה גם היא בתאונה, יובא היום למנוחות בשעה 12:00 בהר המנוחות בירושלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היה מאד קשור לילדיו ולמשפחתו". ינון יצחקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל מקום התאונה הגיעו גם צוותי כיבוי והצלה אשר החלו בפעולות החילוץ, אולם כאשר גילו כי ההרוג הינו חברם הקרוב, היו בהלם והתקשו לעכל את הבשורה המרה. הבוקר היה אמור יצחקי לקיים פגישה שתעסוק בתוכנית למיגור תאונות דרכים.

בתו נטע נהרגה בתאונה שאירעה בדצמבר 2005, כאשר היתה בת 26, כאשר שני כלי רכב התגשו. יצחקי, שהייתה באחד הרכבים נפצעה אנושות ומתה מפצעיה כעבור זמן קצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ינון יצחקי, מפקד בית הספר לכבאות שנהרג הלילה בתאונה, יחד עם בתו נטע יצחקי, שנהרגה לפני מספר שנים. באדיבות המשפחה
טפסר משנה יצחקי עם בתו/באדיבות המשפחה

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה הקשה, אולם ההלם בקרית ארבע, שם היה מוכר יצחקי לכל, קשה לתיאור. "היה בין ינון לנטע קשר מאד מיוחד של אבא ובת", מספר חברו הקרוב עופר אוחנה, שציין כי הוא היה אמור להיפגש עם יצחקי הבוקר. "נטע היתה בשבילו כמו מלכה, ובכלל הוא היה מאד קשור לילדיו ולמשפחתו. אחרי התאונה שבה נטע נפטרה היה לו קשה מאד להגיע לתאונות דרכים אחרות. הוא היה איש טוב, לא איש מריבות, צנוע מאד ואין אחד שיכול להגיד עליו מילה אחת רעה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הקשר בין ינון לנטע היה חיבור נצחי", נוסיף אחד מחבריו הקרובים, "הוא ונטע היו לא רק אב ובת אלא חברים בלב ובנפש והקשר ביניהם היה ייחודי מאוד. אנחנו עדיין מתקשים לעכל שהוא נהרג דווקא מתאונת דרכים כמו בתו היקרה".

ראש המועצה המקומית בקרית ארבע, מלאכי לוינגר, הכיר היטב את יצחקי ומשפחתו. "ינון היה אחד מוותיקי קרית ארבע אשר הקים את תחנת הכיבוי כאן ואף פיקד עליה", סיפר לוינגר, "אחרי הטרגדיה המשפחתית הקשה חזר לעצמו תוך זמן קצר והמשיך לחזק את המשפחה שלו, אולם נושא מניעת תאונות הדרכים היה קרוב מאוד לליבו. הוא עצמו היה אדם מאוד מקצועי שסייע לא אחת לערביי הסביבה באירועים. אצלנו לא היה חשבון ובכולם הוא טיפל בצורה דומה. זה מקרה קשה מאוד כשהמוות האכזר מכה במשפחה כזו בפעם השנייה".

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

לקריאה נוספת
רוכב אופנוע נפגע מרכב והועף לנחל בנתיבי איילון
בן עשר נהרג בתאונה בירושלים; "לא היה לו סיכוי"
אישה נהרגה בתאונה בטרמפ לירושלים, ארוסה שרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully