וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ג'יגולו ישראלי העלים מס מהכנסות של מיליונים

3.8.2012 / 10:44

החשוד נאלץ לפרט בחקירתו על 3.3 מיליון השקלים בחשבון הבנק שלו, שלטענתו הרוויח מעבודות ניקיון, ובזנות. השיטה עבדה לפי "חבר מביא חבר" כשהסכומים נעו עד 6,000 ש"ח למפגש

חקירה שמתנהלת לאחרונה ברשות המסים נגד תושב המרכז בשנות ה-40 לחייו העלתה חשד לפיו האיש מעלים מסים על הכנסות של מיליוני שקלים. בחקירתו הודה האיש כי לא דיווח על הכנסותיו, וטען כי הרוויח את הסכומים הגדולים מעיסוקו כספק שרותי מין.

בעקבות מידע מודיעיני, זומן שלשום (רביעי) החשוד לחקירה במשרדי רשות המסים ונחקר על הכנסותיו. בחקירתו הודה כי בחשבון הבנק שלו ישנו סכום של 3.3 מיליון שקלים. החשוד הסביר את הסכום הרב שנצבר בחשבונו בכך שעבד בשטיפת מכוניות ובעבודות ניקיון מאז שהיה בן 13. כמו כן אמר לחוקריו כי עד גיל 39 הוא התגורר בבית הוריו, כך שהוצאותיו לא היו גדולות. מאחר שברשות המסים הבחינו כי לא דווחו על שמו של החשוד הכנסות ממשכורות המגיעות לסכומים של מיליוני שקלים, הוא נשאל האם יש לו מקורות הכנסה נוספים. החשוד אישר כי עבד ב"כל מקום אחר שניתן היה לעשות כסף".

כשנשאל לפשר הדברים, סיפר האיש לחוקריו כי את עיקר הסכום הפיק ממתן שרותי מין לעשרות לקוחות. לדבריו, הסכום מגיע לאלפי שקלים לכל מפגש, והפרסום נעשה בשיטת "חבר מביא חבר ומפה לאוזן". לטענתו, הסכומים שקיבל בכל מפגש נעו בין 1,000 ל-6,000 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על פי החוק בישראל, זנות היא עסק לכל דבר. העלמות מס בישראל נכון למרץ 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי החוק בישראל, זנות היא עסק לכל דבר, והעוסק בו חייב בתשלום מס על הכנסותיו. האיסור חל על שידול לזנות או על קבלת שרותי זנות. החשוד הסביר לחוקריו כי לא דיווח על הכנסותיו משום שהתבייש בעיסוקו.

אתמול הובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשה רשות המסים להטיל עליו שחרור בתנאים מגבילים. השופט אילן דפדי נענה בדיון לבקשת סנגורו, אילן שדי, והטיל צו איסור פרסום על שמו ועל פרטיו המזהים של החשוד. הסנגור טען בדיון כי מרשו "עשה צבא ועושה שרות מילואים, יש לו חברים ומכרים בכל הארץ ומשפחה שורשית".

עורך הדין שדי הוסיף כי מרשו "עושה את מה שהוא עושה בצנעת הפרט" וכי הוא איננו איש ציבור ולכן יש להטיל חיסיון על פרטיו. נציגי רשות המסים לא התנגדו לבקשה. כמו כן, נענה השופט לבקשת רשות המסים והורה על שחרורו בתנאים של הפקדת ערבות בסך מיליון שקלים ועיכוב יציאה מהארץ. החקירה ברשות המסים תימשך, וכעת יאלץ האיש ככל הנראה להכריז על פתיחת עסק ולדווח על הכנסותיו הרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully