וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הונאת המס הגדולה אי פעם - בשווי 3.5 מיליארד

18.6.2012 / 10:27

במסגרת הפרשה, בהיקף הגדול ביותר שנחקר ברשות המסים, חשודים סוחרי דלק שזייפו חשבוניות בשווי 3.5 מיליארד שקלים וחמקו מתשלום מע"מ בהיקף של כ-600 מיליון שקלים. 9 נעצרו

תשעה בני אדם העוסקים בענף המסחר בדלק, נעצרו הבוקר (שני) ו-15 נוספים עוכבו לחקירה, בתום חקירה ארוכה של מה שמסתמן כפרשת ההונאה בהיקף הכספי הגדול ביותר שנחקרה ברשות המסים עד כה. על פי החשד, העצורים הפיצו חשבוניות מס פיקטיביות על עסקאות בהיקף של כ-3.5 מיליארד שקלים, במטרה להימנע מתשלום סכום המע"מ אשר הם מחויבים לו על פי חוק, סכום אשר הגיע לכ-600 מיליון שקלים. המשטרה מייחסת להם עבירות של איסור הלבנת הון ועבירות על פקודת מס הכנסה. היום בצהריים הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

המשטרה חושדת כי מאחורי הפרשה עומדים שני סוחרי דלק, שהם אלו שזממו את ההונאה. על פי החשד הם השתמשו בחברות קש להפצת החשבוניות הפיקטיביות, שבאמצעותן כוסו תשלומי המע"מ הגבוהים על "הבלו" – אחד ממרכיבי מס הדלק.

בתום חקירה סמויה ברשות המסים, הוקם צוות חקירה מיוחד בפרשה בשיתוף עם משטרת ישראל. עם תום עבודתו הבוקר, נעצרו החשודים על ידי עשרות חוקרים, בלשים וכלבי יחידת הכלבנים ברשות המסים שערכו חיפוש בבתיהם ובבתי העסק והחרימו מסמכים, מחשבים, כלי רכב יוקרתיים וכסף מזומן בשווי מאות אלפי שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully