וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הפדופיליה ברשת: הוארך מעצר החשודים

2.8.2012 / 16:22

שבעה מהחשודים בפרשה שנחשפה השבוע יישארו במעצר עוד ארבעה וחמישה ימים. ארבעה נוספים שוחררו למעצר בית. פרקליטו של אחד מהם: "הפרובוקציה שהמשטרה הפעילה - יוצאת דופן"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) את מעצרם של שבעה מהחשודים בפרשת הפדופיליה שנחשפה השבוע בארבעה ובחמישה ימים. ארבעה חשודים נוספים שוחררו למעצר בית. גורם בחקירה אמר לוואלה! חדשות כי לגבי חלק מהעצורים חלה התפתחות בחקירה הנוגעת לבדיקות שנערכו במחשבים האישיים שהוחרמו, וכי הוא צופה שיוגשו כתבי אישום בפרשה.

הארכת מעצר לפדופילים שנעצרו ,אוגוסט 2012. דרור עינב
הארכת המעצר של אחד החשודים, היום/דרור עינב

פרקליטו של אחד החשודים, עו"ד משה מרוז, האשים את המשטרה בביצוע פרובוקציה במסגרת הפרשה. "הפרובוקציה שהמשטרה פה הפעילה היא מאד יוצאת דופן. זה אנשים שבאופן חופשי מותר להם לשוטט באינטרנט. אין שום עבירה בביצוע המעשים. הוא לא הלך להיפגש איתה, הוא לא ביצע מעשים מגונים. לא היה שום קשר. מדובר על מימוש פנטזיה מילולית".

מרוז טען כי המשטרה הכשילה את החשודים. "היא באה ויוצרת את הפרובוקציה, גורמת להם לפתות את אותה אחת שמתברר שהיא שוטרת, ואחר כך באים ואומרים 'הוא מסוכן לציבור, צריך להכניס אותו מאחורי סורג ובריח'".

פרקליט נוסף של אחד החשודים, עו"ד חי הבר, ציין כי "מדובר בפעילות משטרתית של סוכנת שעל פי המלל של הדברים ושיחות שנהלתי עם מרשי היא די גררה אותו בדברים ודי שידלה אותו להגיע לאותם מפגשים".

"היא התקשרה אליו מיוזמתה מספר רב של פעמים", אמר הפרקליט. "אמרה לו 'למה אתה לא מגיע, אולי כן תגיע, ההורים שלי בחו"ל בוא ניפגש', והפצירה בו. למעשה די שידלה אותו להגיע לאותם מפגשים. לא בוצעה פה שום עבירה פלילית בנושא הזה מסיבה מאד פשוטה כי כאשר בצד השני של הקו ישנה שוטרת שהיא בגירה, אז ודאי שלא ניתן ליחס לחשוד ביצוע עבירה כלפי קטינה, כי אוביקטיבית היא לא קטינה".

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

עוד על הפרשה
פרשת הפדופיליה ברשת: "סיכוי קטן לכתבי אישום"
הקלות הבלתי נסבלת של הפדופיליה ברשת: "הרחוב חדר לבתים"
גל מעצרים ברחבי הארץ של חשודים בפדופיליה

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully