וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל מעוז הנאשם ברצח הוריו לא ישתתף באזכרתם

גלעד גרוסמן

1.8.2012 / 19:44

שירות בתי הסוהר דחה את בקשתו של של הנאשם ברצח הוריו להשתתף באזכרתם שתתקיים מחר. עוד נאסר עליו לעלות לקבר הוריו בשלא באזכרה. בעבר איים לשבות רעב במקרה כזה

שירות בתי הסוהר דחה היום (רביעי) את בקשתו של דניאל מעוז הנאשם ברצח הוריו להשתתף באזכרתם מחר, זאת משיקולי ביטחון. מעוז גם לא יורשה לעלות לקבר שלא בשעת האזכרה. כבר בסוף אפריל ביקש מעוז לעלות לקבר הוריו, ואף איים לפתוח בשביתת רעב אם בקשתו תידחה. איום שלא יצא לפועל, למרות סירוב השב"ס להיעתר לבקשתו. בסוף השבוע שעבר הגיש מעוז בקשה נוספת, הפעם שיאפשרו לו לעלות לקברים ביום האזכרה להוריו, שנערך ביום השנה לרצח על פי התאריך העברי. מעוז, שוודאי ידע שבקשתו תעורר את זעם אחיו, ביקש לכל הפחות שיותר לו לעלות לקבר בשעה שאחיו אינם במקום.

ואכן, אחיו של מעוז - תמר, ניר וגיא - התנגדו נחרצות לבקשה. במכתב ששלחו לשב"ס עורכות הדין דנה פוגץ' וטלי איזנברג ממרכז נגה בקריה האקדמית אונו, המייצגות את המשפחה, נכתב כי "עצם ההיענות לפניית העצור, גם באם העלייה לקבר ההורים תיעשה במועד בו אינם נוכחים בבית הקברות, תפגע קשות ברגשותיהם ותחלל את זכר הוריהם שנרצחו באכזריות רבה על ידי המבקש".

עוד נכתב, כי המשפחה רואה בבקשה "חלק בלתי פוסק מהפרובוקציות ומהניסיונות של העצור דניאל מעוז לזעזע ולהתריס כנגד בני המשפחה האחרים(...)תוך חילול זכרם וכבודם של הוריו עד כי יותר מפעם אחת התערב בית המשפט למען לא יכפיש את זכר הוריו ולא יעלה זכרם על שפתיו".

בשבוע שעבר נודע כי משטרת ירושלים עצרה את שותפו לתא של מעוז בחשד ששלח לפרקליטות מכתב אנונימי, בו כתב שהוא שכן של משפחת מעוז ש"ראה" את אחיו התאום של מעוז, ניר, יוצא מבית הוריו בליל הרצח. על פי החשד, מעוז הבטיח לשלם לשותפו במידה ויזוכה במשפטו.

כתבות אחרונות על דניאל מעוז
דניאל מעוז ביקש לעלות לקבר הוריו ביום השנה לרצח
חשד: התחזה לעד שראה את ניר מעוז בזירת הרצח
דניאל מעוז בבית המשפט: "קיבלתי איומים על חיי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully