וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לעד שראה את ניר מעוז בזירת הרצח

23.7.2012 / 17:58

משטרת ירושלים עצרה את שותפו לתא של דניאל מעוז החשוד כי התחזה לשכן ש"ראה" את אחיו התאום, ניר, כשהוא יוצא מדירת ההורים בליל הרצח. מהחקירה עלה: דניאל הבטיח לשלם לו

משפטו של דניאל מעוז, הנאשם ברצח הוריו, נורית ונוח, ממשיך לספק כותרות. בתום חקירה של מרחב התשאול ביחידה המרכזית של משטרת ירושלים נעצר היום חברו לתא של מעוז בבית הכלא בחשד שהתחזה לשכן ש"ראה" את אחיו התאום של דניאל, ניר, יוצא מזירת הרצח בליל האסון.

נמשכת עדותו של דניאל מעוז: "מת מפחד מניר". טל אנגלנדר
הבטיח לשלם לשותפו לתא עבור שליחת המכתב לפרקליטות/טל אנגלנדר

מדובר בתושב ירושלים בן 38, החשוד שטען את הדברים באמצעות מכתב אנונימי ששלח לפרקליטות לפני עשרה ימים, וקשר עצמו בחקירתו למעשה. עוד עלה בחקירתו כי מעוז פנה אליו במהלך ישיבתם המשותפת בתא, ואמר שיפצה אותו כספית לאחר שייצא זכאי מחמת הספק. יצוין כי לשניים אין היכרות מוקדמת. המשטרה מתכוונת להעמיד את האדם לדין. בעקבות הדברים הובא היום (שני) דניאל מעוז לבית משפט השלום בעיר, וזה האריך את מעצרו עד ל-27 בחודש. כאמור, מעוז עצור עד תום ההליכים באשמת רצח כפול, אך כעת תנאיו יורעו כי יהפוך מאסיר לעצור.

ד"ר דנה פוגץ' יו"ר ומנכ"ל מרכז נגה למען נפגעי פשיעה, הקריה האקדמית אונו, מסרה בשם משפחת מעוז כי "השקרים והכזבים מדברים בעד עצמם. ניסיונותיו הכושלים של הרוצח לחפות על עקבותיו בכל דרך אפשרית, כולל הטחת האשמה באחרים, נחשפים כאן במלוא כיעורם, דבר אותו ידענו כל העת. אנו סומכים על מערכת המשפט שתמצה איתו את הדין כך שלא נסבול עוד מעולם הדמיון המפותח שלו".

הצביע על כיסאו של אחיו ואמר: "הרוצח יושב כאן"

כזכור, מעוז ממשיך לבדוק בדיוניו בגרסה כי אחיו התאום, ניר, הוא שרצח את הוריו. "הרוצח יושב כאן. הוא יצא מהאולם. זה מגוחך", אמר באחד הדיונים בבית המשפט כשהצביע על כסאו הריק של אחיו.

באותו דיון העיד מעוז כי בשבועות שלפני הרצח המצב בין ניר להוריהם היה מתוח, והיו להם מספר שיחות שבהן נאמרו דברים קשים, כולל שיחה כזאת יומיים שלושה לפני הרצח. לאחר מכן סיפר, כי דיבר עם ניר ביום הרצח בעקבות המתיחות. "הוא אמר לי משהו שהיה מפחיד, אבל קיוויתי שזה בבדיחות הדעת. הוא אמר 'אני מסוגל לרצוח אותו (את נח) אני מסוגל להרוג אותו בגלל איך שהוא דיבר אתי'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully