וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד הגיעו עוד מחטים לכריכים של חברות התעופה?

שבועיים אחרי שאותרו מחטים בשישה כריכים בטיסות של "דלתא" מאמסטרדם לארה"ב, אותרה מחט נוספת במטוס של חברה קנדית. הפעם, איש לא נפצע, אך האם מדובר בצירוף מקרים בלבד?

חברת התעופה "אייר קנדה" פתחה בחקירה, אחרי שנוסע באחת מטיסותיה גילה מחט תפירה בכריך שהוגש לו שלשום (שני). שבועיים בלבד קודם לכן, התגלו מחטים בשישה כריכי בשר בטיסות של חברת התעופה האמריקנית "דלתא" שהמריאו מהולנד לארצות הברית. לפי שעה לא נמסר אם נבדק חשד לקשר בין המקרים. במשטרת הולנד אומרים כי מוקדם מדי להניח שמדובר בפעולה של חקיינים.

אייר קנדה, חברת התעופה הגדולה בקנדה, הודיעה כי יצרה קשר עם חברת ההסעדה שהכינה עבורה את הכריכים לטיסה, אך לא מסרה את שמה. דובר החברה, פיטר פיצ'פטריק, אמר לרשת CBC כי הטיסה המריאה מוויקטוריה שבקולומביה הבריטית לעבר טורונטו. "הבטיחות בטיסה היא מעל הכל", הדגיש הדובר, אך לא מסר אם הנוסע שאיתר את המחט נפצע כשנגס בכריך. לדבריו, החברה משתפת פעולה עם המשטרה בחקירת המקרה. לפי שעה לא דווח לה על מקרים דומים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת המחטים שאותרו בכריך הודו בטיסה של חברת "דלתא"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-14 ביולי דווח כי לפחות נוסע אחד בטיסה במחלקת העסקים של חברת "דלתא" נפצע בפיו, כשנגס בכריך בטיסה שהמריאה מאמסטרדם לארצות הברית. הנוסע, ג'יימס טונגס, טופל בנוגדנים נגד זיהום לאחר שנדקר בפיו, אך לא נגרם לו נזק של ממש.

המחטים אותרו בחמישה כריכים נוספים של בשר הודו, שהוגשו לנוסעים בטיסות למיניאפוליס, לסיאטל ולאטלנטה. הם הוכנו על ידי ענקית ההסעדה Gate Gourmet, המספקת שירותי מזון למטוסים בחמש יבשות. בחברה אומרים כי הם לא מספקים שירות למטוסים הממריאים משדה התעופה שממנו המריא שלשום המטוס הקנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully