וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוני דקר שלושה זרים בחנות בתל אביב, מצבם קל

המשטרה סורקת את אזור הדקירה, שאירעה ברחוב מסילת ישרים בעיר, בניסיון לאתר את החשוד שנמלט מהמקום. לדברי השוטרים, לא קדם למעשה סכסוך. עד ראייה: "אין ספק שהמניע גזעני"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

שלושה אזרחים אריתראים נדקרו היום (שלישי) על ידי אלמוני בחנות וידאו ברחוב מסילת ישרים בדרום תל אביב. הדוקר נמלט מהמקום והפצועים מטופלים על ידי צוות מגן דוד אדום כשמצבם מוגדר קל.

לדברי השוטרים, ככל הנראה לא קדם למעשה סכסוך. עוד נמסר כי כיוון החקירה העיקרי שנבדק הוא של פשע שנאה, אולם נבדקים גם כיווני חקירה נוספים. מרחב יפתח של משטרת מחוז תל אביב פתח בחקירת נסיבות האירוע וכוחות המשטרה פתחו בסריקות באזור אחר חשודים.

הזירה בשכונת שפירא בה נדקרו 3 אריתראים ,יולי 2012. דרור עינב
כיוון החקירה העיקרי שנבדק הוא של פשע שנאה. הכניסה לחנות/דרור עינב

חברו של בעל חנות הוידיאו, שהיה בין הנדקרים, סיפר כי "אדם בשנות ה-30 לחייו נכנס לחנות. היו כאן שלושה אריתראים והוא דקר אותם בידיים ובגב בלי לומר דבר, ונמלט מהמקום". עד נוסף סיפר כי "אחד הנדקרים רדף אחרי הדוקר עד רחוב סלמה, אך הוא הצליח להימלט. זה מפחיד אותנו מאוד. בן אדם מגיע באמצע היום ודוקר סתם בלי סיבה, ברור שהמניע הוא גזעני. יש באזור אווירה כללית של שנאה. אני לא מתכוון לשנות את אורחות חיי ואני לא מתכוון לפחד לצאת מהבית".

משה, בעל חנות צמודה לחנות בה אירעה התקרית, סיפר כי בעת האירוע דלת חנותו הייתה סגורה ולכן לא שמע דבר. "למרות זאת, אני מודאג מאוד. נהיה פה פחד אלוהים", סיפר. לדבריו, "בתקופה האחרונה אני מחזיק אלה מתחת לדלפק מחשש שיקרה משהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הזירה בשכונת שפירא בה נדקרו 3 אריתראים ,יולי 2012. דרור עינב
"אחד הנדקרים רדף אחרי הדוקר עד רחוב סלמה"/דרור עינב
  • עוד באותו נושא:
  • זרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully