וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר אריתראי: 3 גברים ארבו לי ותקפו אותי בגרזן

שלומי גבאי

3.7.2012 / 0:02

טחלאי יעקב סיפר כי הותקף אתמול בגרזן ובאלות כשהיה בדרך לעבודתו כשוטף מכוניות. השוטרים שנשלחו לגבות ממנו עדות בבית החולים ידעו רק ערבית, וביקשו: בוא לתחנה כשתחלים

אזרח זר מאריתריאה סיפר כי שלושה גברים היכו אותו ללא סיבה נראית לעין. לדבריו, השלושה התנפלו עליו סמוך למקום מגוריו בכפר קרע, והיכו אותו בגרזן ואלות, אך הוא מספר כי הצליח לזהות אחד מהם, ומקווה שייערך לתוקפים מסדר זיהוי.

טחלאי יעקב, בן 21, סיפר לוואלה! חדשות כי יצא אתמול (שני) בבוקר מביתו, כמדי בוקר, אל מגרש שטיפת המכוניות שבו הוא עובד. לפתע, סיפר, עצרה לידו מכונית, וממנה ירדו שלושה גברים רעולי פנים, היכו אותו ונמלטו. הוא התמוטט לרצפה, ועוברי אורח סייעו לו.

צוות של מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה, כשהוא סובל מחבלות בפניו ופצעים בגופו. הוא אושפז בבית החולים, ונזקק לעשרה תפרים בפניו ולסדרת טיפולים ולבדיקות מקיפות.

אזרח אריתריאה שבית העסק שלו הושחת: "היכן המשטרה?"

אזרח מאריתראיה שהותקף הבוקר בכפר קרע,יולי 2012. שלומי גבאי
טחלאי, אתמול. השוטרים לא הצליחו לשוחח עמו בעברית/שלומי גבאי

שוטרים מתחנת עירון שבאו לבית החולים התקשו בתחילה לגבות עדות מטחלאי בשל מצבו הרפואי ומשום שניסו לדבר איתו בערבית, שפה שהוא אינו דובר. הם הנחו אותו לבוא לתחנה כאשר מצבו יוטב.

המשטרה: לא ניתן היה לגבות עדות מהפצוע

אני לא מבין מדוע תקפו אותי בצורה כזאת", סיפר. "אני כבר שנתיים בארץ, ואף פעם לא היתה לי שום בעיה עם אף אחד. לא עשיתי רע לאף בן אדם". לדבריו, הוא אינו אלא אדם שמבקש לעבוד לפרנסתו "ולשוב הביתה בשקט בסוף היום".
טחלאי סיפר כי הצליח לזהות את אחד התוקפים מעבודתו בכפר קרע.

"אם במשטרה יראו לי תמונה שלו, אזהה אותו בוודאי. לא חשבתי שבישראל יכול לקרות לי דבר כזה. יש לי הרבה מזל שנשארתי בחיים אחרי המכות האלה. השוטרים שבאו אליי לבית החולים לא הבינו אותי כל כך, כי הם דיברו איתי בערבית".

דובר מחוז חוף של המשטרה, רב-פקד ערן שקד, מסר בתגובה: "שוטרים מתחנת עירון הגיעו למיטתו של האדם שנפגע מיד לאחר האירוע, בשל מצבו הרפואי לא ניתן היה לגבות ממנו עדות על שהתרחש. השוטרים הודיעו לו כי כאשר ישתפר מצבו הרפואי עליו לגשת לתחנת המשטרה להגיש תלונה. "במשטרה נעשו מספר ניסיונות בכדי לאתר את הקורבן אך טרם נוצר עימו קשר".

מי השליך חזיזים לפאב של יוצאי אריתריאה בתל אביב?

(עדכון ראשון: 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully