וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שכחתם משהו? נטשו בתם הפעוטה בשדה התעופה

מה הייתם עושים אם הייתם מגלים בשדה התעופה שלבתכם הפעוטה אין דרכון בתוקף? זוג הורים בפולין החליטו להמשיך לטיסה, ולהשאיר את הבת לבדה. המשטרה פתחה בחקירה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

זוג הורים מדרום פולין הכינו את הכל לרגל החופשה בחו"ל: הם רכשו כרטיסי טיסה והתייצבו בנמל התעופה בעיר קטוביץ יחד עם שני ילדיהם. כשהגיעו לביקורת הדרכונים גילו להפתעתם שלבתם הקטנה, בת השנתיים, אין דרכון בתוקף. באותו רגע תועדו השניים במצלמות האבטחה בשדה כשהם משאירים את הפעוטה לבדה סמוך לדלפק המודיעין, ונמלטים מהמקום בריצה, כדי להספיק לטיסה.

הפעוטה האומללה הסתובבה לה ליד הדלפק, עד שאחת הפקידות הבחינה בה, הניפה אותה על ידה ונשאה אותה אל עמדת המשטרה בשדה. דובר המשטרה המקומי, רפאל בישז'יסקו, סיפר: "השוטרים שעובדים בשדה התעופה, שקיבלו את ההודעה על הפעוטה, בדקו את שמה ואת זהותה ובדקו באילו נסיבות היא הושארה בידי צוות העובדים". רק כעבור רבע שעה, הגיעו קרובי משפחתה של בת השנתיים לאסוף אותה, והשוטרים אישרו להם לקחת אותם עמה, לא לפני שחקרו אותם עד תום.

"נפתחה חקירה פלילית נגד ההורים. השגנו את צילומי מצלמות האבטחה משדה התעופה, עדי ראייה יתושאלו", אמרה אנה שז'ימוקה-זאק, דוברת התביעה. הרשויות בעיר מגוריהם של ההורים כבר פתחו בחקירה פלילית נגדם בחשד להזנחה, אך עדיין לא ברור אם אכן יועמדו לדין. "אחרי שכל ההוכחות ייאספו אנחנו נחליט. נשיג ונבדוק את פלטי שיחות הטלפון", הוסיפה שז'ימוקה-זאק. לאור הדברים, לא רק הבת הקטנה ממתינה שהוריה ישובו מחופשתם, אלא גם השוטרים.

לקריאה נוספת:
הילד שהסתנן לטיסה: "יותר קל מהכנת שיעורים"
אמא רוסייה הניחה את בנה התינוק על כביש מהיר
ארה"ב: נמלטה משודד חמוש - והותירה את הבת מאחור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully