וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: מאסר לאם שהניחה תינוקה על כביש מהיר

8 שנות מאסר בגין ניסיון רצח נגזרו על ילנה אוסינה, שניסתה להיפטר מבנה בן ה-9 חודשים כי הוריה כעסו על כך שילדה אותו. נהגת ערנית בלמה סנטימטרים ממנו - והצילה את חייו

בית משפט ברוסיה גזר שמונה שנות מאסר על אישה שניסתה לרצוח את בנה התינוק כשהניחה אותו על כביש מהיר, בתקווה שיידרס על ידי מכונית - כך מדווחים היום (לשישי) כלי תקשורת ברוסיה. לפי דיווח סוכנות הידיעות "אינטרפקס". אחיה, שסייע לה, נידון לתשע שנות מאסר.

לפי פרטי כתב האישום, בליל 31 במאי 2011, הניחו ילנה אוסינה, בת 23, ואחיה אלכסנדר, בן 20, את בנה של ילנה, רומה, שהיה אז בן תשעה חודשים, על כביש מהיר באזור עיר הבירה מוסקבה. במשך כעשר דקות שכב התינוק, עטוף כחבילה, על הכביש - עד שנהגת שהבחינה בו, ובלמה במרחק של כמה סנטימטרים ממנו.

כל אותה העת, לפי הדיווחים, הסתתרו האם ואחיה בשולי הכביש וצפו במתרחש. הנהגת שמצאה את התינוק הזעיקה את המשטרה, וכעבור כמה שעות נעצרו שני האחים. בחקירתם הודו בניסיון הרצח.

בערוץ 1 של הטלוויזיה הרוסית דווח כי אוסינה סיפרה בחקירתה שערב קודם לכן רבה עם הוריה, שגערו בו על כך שילדה את התינוק. האח סיפר כי אביו של התינוק נטש את ילנה. עוד דווח כי ילנה הצהירה כי "לו הייתה יכולה להחזיר את הזמן לאחור, לא הייתה פועלת כפי שפעלה".

רוצחי תינוקות ברחבי העולם:
אישום בארה"ב: רופא רצח 7 תינוקות עם מספריים
צרפת: אם הודתה ברצח 12 תינוקות
שמרטפית מניו זילנד רצחה תינוקת בת 10 בעינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully