וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום בארה"ב: רופא רצח 7 תינוקות עם מספריים

לפי האישום שהוגש בפילדלפיה, ד"ר קרמיט גוסנל קיבל לקליניקת ההפלות שלו נשים בהריון מתקדם, יילד תינוקות חיים - וחתך את חוט השדרה שלהם. הוא נאשם גם ברצח אשה במנת יתר של תרופות

ההפלות הן אחד הנושאים מעוררי המחלוקת ביותר בארצות הברית, אך נראה כי לגבי המקרה הזה, אין יותר מדי מחלוקת - בין אם אתם מתומכי "החופש לבחור" או ממצדדי "החופש לחיים". רופא הפלות, ששירת בעיקר מהגרות ובנות מיעוטים בקליניקה שלו בפילדלפיה שבארה"ב, הואשם ברצח אשה ושבעה תינוקות, שאת חוט השדרה שלהם חתך באמצעות מספריים. כך הודיע אמש (רביעי) משרד התובע המחוזי בעיר.

ד"ר קרמיט גוסנל, על פי האישומים, התמחה בהפלות בחודשי ההריון המאוחרים, זמן רב אחרי שחולף המועד שעד אליו מתיר החוק האמריקאי לערוך הפלה - 24 שבועות הריון.

לדברי התובע המחוזי, סת' וויליאמס, התינוקות היו יכולים לשרוד ולהחזיק מעמד, אלמלא הרג אותם. כמו כן הוא מואשם ברציחתה של קרנמיירה מונגר, פליטה בת 41 מנפאל שמתה ממנת יתר של חומרי הרדמה.

כפות רגליים בצנצנות

זוועה אחרי זוועה, מגולל כתב האישום על פני 281 עמודים את המעשים שהתרחשו בקלינקת "החברה הרפואית לנשים", המכונה על ידי התובעים "חדר מתים של תינוקות": שקיות ניילון ובקבוקי מים מינרליים שימשו לאחסנת עוברים מתים, וחלקי גוף כגון כפות רגליים נשמרו בצנצנות על המדפים. הקליניקה, לפי התיאורים, הצחינה משתן של חתולים, והריהוט והמצעים היו מכוסים בכתמי דם.

השיטה הייתה קבועה: לאחר "טיפול" בתרופות לזירוז לידה, תינוק היה נולד, וד"ר גוסנל היה הורג אותו באמצעות חיתוך חוט השדרה במספריים, פרוצדורה הנקראת "גזיזה". באחד המקרים, שבהם "יילד" עובר בן 30 שבועות מנערה בת 17, התבדח ד"ר גוסנל כי "התינוק הזה כל כך גדול שהוא יכול ללוות אותי לתחנת האוטובוס". לאחר מכן הרג אותו ואיחסן את הגופה בקופסת נעליים.

הקליניקה של ד"ר קרמיט גוסנל, רופא הפלות שמואשם ברצח תינוקות, בפילדלפיה. Philadelphia District Attorney, AP
הקליניקה הצחינה משתן של חתולים, והריהוט והמצעים היו מכוסים בכתמי דם/AP, Philadelphia District Attorney

ד"ר גוסנל, רופא משפחה בהכשרתו, מואשם גם בשורה של עבירות נוספות: הוא עסק בהפלות למרות שמעולם לא הוסמך כרופא מיילד, והעסיק צוות עובדים שלא עבר כל הכשרה, ובהם אף נערה צעירה. אישומים הוגשו גם נגד תשעה מאנשי צוותו. בשעות היום מכרה הקליניקה תרופות מרשם לשיכוך כאבים - ללא מרשם - ובשעות הלילה בוצעו בה הפלות לנשים שלא יכלו לעשות אותן באופן חוקי משום שהיו בשלב מתקדם מדי של ההריון. בכתב האישום סיכמו: "הקליניקה הזו לא עסקה בבריאות אלא בעשיית כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully