וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לשחיתות במוסד: ראש אגף הושעה מתפקידו

ראש האגף, שמונה לתפקיד על ידי ראש המוסד בשנה שעברה, נחשד באי סדרים כספיים ומנהליים, והוצא לחופשה כפויה. לשכת ראש הממשלה: "ההחלטה לגבי מעמדו תתקבל עם סיום ההליכים"

ראש המוסד, תמיר פרדו, הוציא את אחד מראשי האגפים בארגון לחופשה כפויה, לאחר שזה נחשד באי סדרים כספיים ומנהליים. על פי הדיווח בעיתון "ישראל היום", חקירת ראש האגף טרם הושלמה, אולם גורמים במוסד מעריכים כי בתומה הוא ייאלץ לפרוש.

מדובר בחקירה המתנהלת מזה כמה חודשים, ועל רקע ממצאיה, זימן פרדו בשבועות האחרונים את ראש האגף על מנת להודיע לו על החלטתו להוציאו לחופשה. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עודכן אף הוא בפרטי החקירה. הבכיר החשוד בעבירות השחיתות מכחיש את המיוחס לו.

אם יודח ראש האגף, יהיה זה מהלך נדיר במוסד, בייחוד בהתחשב בעובדה שמדובר באדם המקורב לפרדו, אשר נבחר על ידו בשנה שעברה לעמוד בראש אגף חדש.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "מדובר בחקירה על מעשים שקרו לכאורה בשנים 2009 עד אמצע 2011. מיד עם היוודע הפרטים נפתחה חקירה פנימית בארגון, שבעקבותיה החליט ראש המוסד להעביר את החקירה למשטרת ישראל. ההחלטה הסופית לגבי מעמדו של ראש האגף תתקבל רק עם סיום כל ההליכים הרשמיים כמתחייב כחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully