וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטיילת שנהרגה בהודו למנוחות: "עדיין מחייכת"

מאות קרובי משפחה וחברים המומים ליוו את הדס בן שושן בדרכה האחרונה, בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. אביה של הדס: "בחלום שלי כל האנשים האלה באים לחתונה שלך"

צילום:דניאל בוק; עריכה: אמיר קוטיגרו

(צילום:דניאל בוק; עריכה: אמיר קוטיגרו)

הדס בן שושן, המטיילת הישראלית שנהרגו בהודו ביום שלישי, הובאה היום (שישי) למנוחות בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. אביה של הדס, יחיאל בן שושן, ספד לה: "את בטח מחייכת שם מתחת לשמיכה. לא ראינו אותה אפילו פעם אחת לא מחייכת. מהרגע שהוציאו אותה מהלידה, תמיד הייתה בפנים חלקות. בשבת לא יכולנו לעצור את הצחוק שלך. בחלום שלי כל האנשים האלה באים לחתונה שלך".

הרב יניב כהן שספד את הדס, אמר: "כמה שמחה וכמה טוב לב. בימים האחרונים אנו שומעים סיפורים של שמחה, על כוחה הגדול של חברות, מצד החבורה שזכתה להכיר אותך בשנה האחרונה, ולזכות לאור שהיה סביבך".

הובאה למנוחות הדס בן שושן, שנהרגה בטיול בהודו. דרור עינב
"את בטח מחייכת שם מתחת לשמיכה. לא ראינו אותה אפילו פעם אחת לא מחייכת". הלוויה בבית העלמין סגולה/דרור עינב

התאונה הטרגית התרחשה כתוצאה ממפולת סלעים באזור דרמקוט, שליד דרמסאלה בצפון הודו. ככל הנראה הצעירה נפצעה קשה מפגיעה של אחד הסלעים, ולאחר זמן מה מתה מפצעיה. בן שושן, הבכורה מבין ארבעה אחים, יצאה רק ביום רביעי שעבר לטיול הגדול במזרח עם מספר חברות. בנעוריה למדה באולפנה הדתית ישורון בעיר, ולאחר מכן עברה עם הוריה לארצות הברית וחזרה ארצה כדי לעשות שירות לאומי. היא הייתה חניכה בתנועת בני עקיבא ורבים מחבריה לתנועה הגיעו הערב לנחם את המשפחה.

הובאה למנוחות הדס בן שושן, שנהרגה בטיול בהודו. דרור עינב
"דמיינתי את כל האנשים האלה באים לחתונה שלך". משפחתה של הדס/דרור עינב

"היא הייתה עם שבר פתוח. היו כמה חבר'ה שניסו לשים לה חוסם עורקים וחלק חזרו לכפר כדי לקרוא לחילוץ. הביאו חילוץ אליה, היא הייתה עדיין בהכרה במשך משהו כמו שעה, ולאט לאט הידרדרה ההכרה שלה, תוך כדי שהם מובילים אותה לדרמקוט", סיפר ביום שלישי נועם, שליח ארגון יהודי בדרמסאלה בראיון לגלי צה"ל. נועם הדגיש כי האזור שבו טיילה הדס עם חבריה לא מוגדר כלל כאזור מסוכן. "המון מטיילים שם גם עם משפחות וילדים. זה לא אזור מסוכן בכלל, קרוב יחסית לכפרים, לא איזה טרק של כמה ימים שאתה נבלע בתוך ההרים", הוא הסביר.

לקריאה נוספת
הדס נהרגה במפולת סלעים בהודו: "ילדה מדהימה"
הודו: ישראלית נהרגה במפולת סלעים בצפון המדינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully