וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס נהרגה במפולת סלעים בהודו: "ילדה מדהימה"

הדס בן שושן, בת 21, יצאה רק ביום רביעי שעבר לטיול הגדול במזרח, ואתמול נהרגה במפולת סלעים ליד דרמסאלה בצפון הודו. ארונה צפוי להגיע לישראל לקראת יום חמישי

מנחמים רבים הגיעו אמש (שלישי) לבית משפחת בן שושן בפתח תקווה בעקבות היוודע דבר מותה של בת המשפחה הדס, בת 21, שנהרגה במפולת סלעים באזור דרמקוט, ליד דרמסאלה שבצפון הודו.

חברות רבות של הדס התגודדו בכניסה לבית ובכו כשהן המומות מהבשורה המרה. "ילדה מדהימה", אמרו עליה. בני המשפחה עברו רק לאחרונה לביתם החדש ברחוב חסדי שמעון.

בן שושן, הבכורה מבין ארבעה אחים, יצאה רק ביום רביעי שעבר לטיול הגדול במזרח עם מספר חברות. בנעוריה למדה באולפנה הדתית ישורון בעיר, ולאחר מכן עברה עם הוריה לארצות הברית וחזרה ארצה כדי לעשות שירות לאומי. היא הייתה חניכה בתנועת בני עקיבא ורבים מחבריה לתנועה הגיעו הערב לנחם את המשפחה.

נועם, שליח ארגון יהודי בדרמסאלה סיפר בראיון לגלי צה"ל כי הדס נסעה עם קבוצת חברים לכפר דרמקוט, והם עצרו בדרך באזור של מפלים, ובעת עמידתם במקום תפסה אותם מפולת סלעים, ככל הנראה בעקבות גשמים חזקים שהיו באזור. "סלע גדול נפל להדס על הרגל וריסק לה את הרגל. היא נפגעה בירך, והיו שם עוד חבר'ה, אחד חטף סלע קטן בראש אבל הוא בסדר, והיא חטפה את הסלע הגדול", סיפר נועם.

"היא הייתה עם שבר פתוח. היו כמה חבר'ה שניסו לשים לה חוסם עורקים וחלק חזרו לכפר כדי לקרוא לחילוץ. הביאו חילוץ אליה, היא הייתה עדיין בהכרה במשך משהו כמו שעה, ולאט לאט הידרדרה ההכרה שלה, תוך כדי שהם מובילים אותה לדרמקוט", הוא הוסיף. לדבריו, ייתכן שסבלה זיהום פנימי שלא ידעו עליו, שגרם לאובדן ההכרה. נועם הסביר כי לקח מעל לשעה עד שהדס קיבלה טיפול רפואי, בשל הקושי להביא אלונקה למקום הפגיעה. "קשה לדעת בדיוק, אבל הזמן היה כאן גורם די מכריע. לא נראה לי שהייתה איזושהי רשלנות, החבר'ה שהיו אתה פעלו בצורה טובה, אבל התנאים היו לא פשוטים".

נועם הדגיש כי האזור שבו טיילה הדס עם חבריה לא מוגדר כלל כאזור מסוכן. "המון מטיילים שם גם עם משפחות וילדים. זה לא אזור מסוכן בכלל, קרוב יחסית לכפרים, לא איזה טרק של כמה ימים שאתה נבלע בתוך ההרים", הוא הסביר.

אתמול נערכו אנשי מחלקת ישראלים בחו"ל במשרד החוץ ושגרירות ישראל בניו דלהי להעברת הגופה לישראל. אמבולנס מיוחד יצא אמש מניו דלהי לכיוון דרמסאלה, שנמצאת בצפון המדינה במרחק עשר שעות נסיעה, על מנת להעביר את הגופה לבירה ולהטיסה משם לישראל. מנהלת מחלקת ישראלים בחו"ל, אילנה רביד, העריכה כי הארון יגיע לישראל לקראת יום חמישי.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com
לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

הודו: ישראלית נהרגה במפולת סלעים בצפון המדינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully