וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן מאשימה: ישראל עומדת מאחורי הפיגוע בבורגס

26.7.2012 / 1:41

לאחר שהואשמה על ידי ישראל באחריות לפיגוע שגבה את חיי חמישה ישראלים, השגריר האירני לאו"ם משיב אש: "לישראל היסטוריה של מבצעי טרור לצורכים פוליטיים, יש עשרות דוגמאות"

צילום:רויטרס ; עריכה: גדי וינסטוק

פרובוקציה נוספת מבית היוצר של טהרן: שגריר אירן לאו"ם, מוחמד חזאי, האשים אמש (רביעי) את ישראל כי היא עצמה העומדת מאחורי פיגוע הטרור בבורגס שבבולגריה, בו נהרגו חמישה ישראלים. "זה מדהים שדקות ספורות לאחר מתקפת הטרור, ישראל הכריזה שאירן מאחורי האירוע. מעולם לא בעבר וגם בעתיד לא נתעסק במעשה בתקיפה נתעבת של חפים מפשע", אמר חזאי בדיון במועצת הביטחון של האו"ם.

לדברי חזאי, "מבצע טרור שכזה יכול להיות מתוכנן ומבוצע רק בידי על ידי אותו המשטר, שההיסטוריה הקרובה שלו מלאה במבצעי טרור והתנקשויות שנועדו להפליל אחרים לצורך רווח פוליטי. אני יכול לספק דוגמאות רבות המראות כיצד המשטר הזה הרג את אזרחיו שלו ויהודים אחרים חפים מפשע לאורך שני העשורים האחרונים".

סגן שגריר ישראל לאו"ם חיים וקסמן הגיב לדברים בהצהרה שפרסם, ובה נכתב כי טביעות האצבע של אירן נמצאו בכל מקום בחקירת הפיגוע, כמו גם בניסיונות דומים בחודשים האחרונים ברחבי העולם. "התגובות האלה מחרידות, אבל לא מפתיע שהן באות מאותה הממשלה הטוענת שהפיגוע במגדלי התאומים היה גם הוא קונספירציה ומכחישה את השואה. הגיע הזמן שהעולם ישים קץ לקמפיין הטרור הזה, אחת ולתמיד".

לקריאה נוספת
גנץ: "נמצא את הדרך להגיב על הפיגוע בבורגס"
דיווח: חשש בישראל ממתקפה אירנית באולימפיאדה
בכיר בממשל האמריקאי: המפגע בבורגס קשור לחיזבאללה ואירן
נתניהו: "חיזבאללה ואירן ביצעו את הפיגוע בבורגס"
פיגוע בבולגריה - סיקור נרחב בוואלה! חדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully