וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: בן 11 ברח מהבית וטס לרומא בלי דרכון

הלם בנמל התעופה של מנצ'סטר ובחברת Jet2: כיצד הצליח ליאם קוקרן, שברח מאמו בקניון, לעבור צ'ק-אין, ביקורת דרכונים ובידוק - בלי כרטיס טיסה? הוא התגלה רק בדרך לאיטליה

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

איך בדיוק זה קרה? הנהלת שדה התעופה הבינלאומי של העיר מנצ'סטר בצפון אנגליה פתחה בחקירה בניסיון לברר כיצד קרה שילד בן 11 הצליח לעלות על טיסה לרומא שבאיטליה, ללא דרכון או כרטיס טיסה. כך מדווחים היום (רביעי) כלי התקשורת בבריטניה, לאחר שהעיתון "מנצ'סטר איבנינג ניוז" פרסם לראשונה את הידיעה אמש.

האירוע התרחש אתמול. ליאם קוקרן בן ה-11 ברח מרשות אמו, בזמן שנלווה אליה לעריכת קניות בקניון. הוא עקב כנראה אחרי בן משפחה שנסע לנמל התעופה והגיע לטרמינל 1, שם הצליח לעבור איכשהו את עמדות הצ'ק-אין, ביקורת הדרכונים והבידוק הבטחוני, מבלי שאף אחד הבחין שאין ברשותו כל מסמך רלוונטי, ושאף מבוגר אינו נלווה אליו. הוא המשיך בדרכו והצליח להסתנן אל תוך מטוס הנוסעים של חברת הטיסות הזולות Jet2.com, כשהוא עובר בהצלחה גם את הביקורת בשער העלייה למטוס - כאמור, ללא כרטיס או דרכון. הוא עלה למטוס, והתיישב במושב פנוי.

נוכחותו של ליאם הקטן על המטוס התגלתה רק אחרי ההמראה, כשכבר היה בדרכו לבירת איטליה, כשכמה מהנוסעים התריעו בפני הדיילות כי בטיסה נמצא ילד ללא השגחה. הקפטן החליט להמשיך בטיסה כרגיל - ונחת כעבור זמן קצר ברומא. בינתיים נמסרה הודעה לאמו המודאגת של הילד, ועוד אתמול בערב הוא כבר שב לאנגליה באותו מטוס, והתאחד עמה.

חברת התעופה כבר השעתה מהעבודה את כל צוות המטוס, עד לסיום החקירה. דובר של נמל התעופה הבהיר כי בהנהלתו מייחסים למקרה חומרה יתרה. "זה עניין רציני ביותר", אמר ל"טלגרף". "נערכת כעת חקירה של נמל התעופה וחברת התעופה. ברור כבר שהמסמכים שלו לא נבדקו כנדרש, לא בעמדת הבידוק הבטחוני ולא בשער העלייה למטוס". עם זאת, הוא הדגיש כי הילד כן עבר שיקוף מלא בעמדת הבידוק הבטחוני, "כך שבטיחותם של נוסעי המטוס מעולם לא הועמדה בסכנה".

ארה"ב: חשוד ברצח גנב מטוס, התרסק - והתאבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully