וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חשוד ברצח גנב מטוס, התרסק - והתאבד

18.7.2012 / 9:24

בריאן הדג'לין, שהיה מבוקש בגין רצח חברתו לשעבר, הסתנן לשדה תעופה ביוטה, נכנס למטוס והחל להסיע אותו. לאחר שהתנגש במכוניות במגרש החניה, שלף אקדח והתאבד בתא הטייס

מצא דרך דרמטית לסיים את חייו: טייס אמריקאי, החשוד ברצח בת זוגו, גנב אתמול (רביעי) מטוס נוסעים בשדה התעופה של העיר סולט לייק סיטי במדינת יוטה, ניסה להמריא, ריסק את המטוס בתוך מגרש החניה - ולבסוף התאבד בתא הטייס.

לפי דיווחי המשטרה המקומית, בריאן הדג'לין בן ה-40, טייס בחברת "סקיי-ווסט איירליינס" המקומית, הצליח לטפס מעל גדר תיל בשדה התעופה "סנט ג'ורג'" בשעות הבוקר המוקדמות, תוך שימוש בשטיח וכפפות. מחוץ לשדה נמצא אופנוע נטוש בו הגיע כנראה למקום.

צפו בכתבת רשת "פוקס" משדה התעופה ביוטה

הוא נכנס לתא טייס של מטוס נוסעים קטן שבו 50 מקומות, והחל להסיע אותו בשדה, אל תוך מגרש החניה - שם פגע בכמה מכוניות וריסק את כנף המטוס. לבסוף נעצר, שלף אקדח וירה לעמו בראש, בתוך תא הטייס. שדה התעופה נסגר לשעות ארוכות בעקבות האירוע.

הואשם בהטרדת החברה לשעבר

חברת התעופה הודיעה כי הדג'לין, תושב העיר קולורדו ספרינגס שבמדינת קולורדו, הושעה זה מכבר מעבודתו לאחר שהמשטרה החלה לחקור אותו בחשד למעורבות ברצח בת זוגו לשעבר, כריסטינה קורנחו בת ה-39. שני בני הזוג שירתו כמתנדבים במשמר הלאומי של קולורדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מטוס שנגנב והתרסק במגרש החניה של שדה התעופה של העיר סולט לייק סיטי, יוטה, יולי 2012. AP
המטוס קטוע הכנף נגרר בשדה התעופה בסולט לייק סיטי, אתמול/AP

קורנחו נמצאה מתה בביתה בקולורדו ספרינגס ביום שישי, לאחר שנדקרה פעמים רבות. מאז, חיפשה המשטרה אחר הדג'לין, בסיוע חברת התעופה שהעסיקה אותו - שהתבקשה לנטרל את הגישה שלו לכל מתקניה ומטוסיה.

החשד שהדג'לין הוא הרוצח התבסס על כך שידוע כי היה מסוכסך קשות עם בת זוגו לשעבר. ב-12 ביולי, יום לפני שקורנחו נרצחה, הופיע הדג'לין בבית משפט, שם הואשם בהטרדתה של בת זוגו לשעבר ובגניבה. "בריאן היה תמיד נעים ונחמד, ושיתף פעולה בכל ענין", טען אמש הפרקליט שייצג אותו בדיון, סיבן רודמר. "זו טרגדיה לכל הגורמים המעורבים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היו מסוכסכים. כריסטינה קורנחו, החברה לשעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully