וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר האם שניסתה להטביע ילדיה: "מיואשת מהחיים"

קובי מנדל

25.7.2012 / 12:04

האם חשודה שניסתה לרצוח את שני ילדיה הקטנים על ידי הטבעתם בים. לדברי המשטרה, היא אמרה בחקירתה כי "נמאס לה מהחיים". פרקליטה: "הילדים ביקשו מאמם לשחות בים"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בחיפה האריך הבוקר (רביעי) ביומיים את מעצרה של האם בת ה-36 מנצרת, החשודה שניסתה לרצוח הלילה את שני ילדיה, בני שלוש ושבע, על ידי הטבעתם בים.

במהלך הדיון, נטען כי האם אמרה בחקירתה כי היא "מיואשת. נמאס לי מהחיים". עורך דינה של האישה הכחיש בשמה את הטענה לפיה ניסתה לרצוח את הילדים ולהתאבד, ואמר כי "הילדים ביקשו מאמם לשחות בים". השופטת ציינה בהחלטתה כי "אין ספק כי החשודה מצויה במצוקה קשה אשר הביאה אותה לפעול כפי שפעלה וגרסתה לעיתים במסגרת הודעתה גם אם מכחישה כוונה לפגוע, עדיין מצביעה על אותה מצוקה אליה נקלעה מסיבות כאלה ואחרות אשר תיבחנה במהלך החקירה". השופטת הוסיפה עוד כי "למרות כל אלה, נחה דעתי כי יש פעולות חקירה שיש לבצען המותנות בהימצאותה של החשודה במעצר, ושוכנעתי כי שחרורה של החשודה בשלב זה יביא לשיבוש הליכי החקירה בדרך של השפעה על עדים או העלמת ראיות בדרך אחרת".

אישה אשר ניסתה להטביע את ילדיה בחוף הים שקמונה, חיפה, יולי 2012. ערן גילווארג
"הילדים ביקשו מאמם לשחות בים", טען פרקליטה של האישה. האם בבית המשפט, היום/ערן גילווארג

השופטת אורית קנטור ציינה בהחלטה כי שוכנעה שקיים חשד סביר שהאם עברה את העברות הנעות על הסקאלה שבין הפרת חובה של הורה אחראי - שהיא עבירת רשלנות, ועד לעבירה המיוחסת לה מהצד השני של הסקאלה – של ניסיון להמתת הקטינים על ידי הטבעתם. שני הילדים הועברו במהלך הלילה לטיפול גורמי הרווחה של עיריית נצרת.

המקרה אירע הלילה בחוף שקמונה בחיפה. פקחים של עיריית חיפה הגיעו למקום סמוך לשעה תשע וחצי, לאחר שהתקבלה קריאה במוקד העירוני מאישה שראתה את האם נכנסת למים עם ילדיה. הפקחים, שהגיעו מיד למקום, הבחינו באם ובשני הילדים נכנסים לים בבגדיהם.

מפקד סיירת הביטחון בעיריית חיפה, אייל גואטה, סיפר לוואלה! חדשות כי הדבר עורר את חשדם והם קראו לעבר האישה לשוב לחוף אך זו לא ענתה להם. בעקבות כך, הם נכנסו אחריה לים והצליחו למשות את האם ואת שני הילדים, ואלה נלקחו לתחנת המשטרה בחיפה. שני הפקחים נחבלו קלות במהלך הכניסה למים בשל הסלעים. במכוניתה שנותרה בחוף נמצא מכתב ובו היא מפרטת את מצוקותיה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully