וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלות הקמפיין החדש של מופז: 300 אלף שקלים

פנחס וולף

24.7.2012 / 20:43

אחרי שחזרה לאופוזיציה, תציג קדימה, הנמצאת בחובות של 28 מיליון שקלים, מודעות על גבי 800 אוטובוסים עירוניים ברחבי הארץ תחת הסיסמא "קדימה לשרת, נתניהו משתמט"

300 אלף שקלים – זוהי העלות של קמפיין ההסברה נגד ההשתמטות שמובילה קדימה - כך נודע לוואלה! חדשות. הקמפיין מוצג במודעות על גבי 800 אוטובוסים עירוניים ברחבי הארץ, בקמפיין שהתחיל היום (שלישי) ויסתיים בסוף השבוע הבא. הסיסמה של הקמפיין, שעוצבה בידי אגף ההסברה של קדימה, היא: "קדימה לשרת, נתניהו משתמט". זהו הקמפיין הראשון שקדימה מוציאה מאז ששאול מופז נבחר לראשות המפלגה, הנמצאת בחובות של 28 מיליון שקלים.

ההוצאה הכספית מגיעה לאחר שבארבעת החודשים שעברו מאז הפריימריז, קדימה חסכה מדי חודש כ-400 אלף שקלים בהוצאות השוטפות, באמצעות התייעלות שהתבטאה בקיצוצי שכר דרסטיים ופיטורי עובדים.

בקדימה הסבירו כי קמפיין האוטובוסים היווה את האופציה של עלות-תועלת הטובה ביותר, כאשר קמפיין חוצות או תשדירי טלוויזיה היו יקרים בהרבה. "זו הוצאה סבירה", אמרו במפלגה.

מקדימה נמסר בתגובה לפניית וואלה! חדשות כי "מאז הדחתה של ציפי לבני מראשות קדימה נחסכים מדי חודש כחצי מיליון שקלים בהוצאות השוטפות של התנועה. חלק הארי מהקיצוץ מופנה לכיסוי חובות וגירעונות עתק שנצברו בתקופת כהונתה של לבני, וחלק מכספי חיסכון אלה מופנה לפעילות ציבורית כדוגמת זו המתנהלת כעת. עלות הקמפיין עומדת על כמחצית מסכום החיסכון שמבוצע בחודש. קדימה נושאת בגאון את דגל המאבק לשוויון בנטל ותמשיך להוביל את המהלך למען המשרתים למרות הביקורת של גורמים אינטרסנטיים קטנים שבחרו במשתמטים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלט החוצות של קדימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי גורמים בקדימה, "לאור הניסיון של נתניהו להציג את חוק ההשתמטות שלו זה הדבר הנכון לעשות. יש דגלים של קדימה שמקדמים, ואחד מהם הוא נושא השוויון בנטל. ההצעה שהבאנו היא אמיתית, פשרה היסטורית שנתניהו רמס ברגל גסה".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

לקריאה נוספת
ועדת הכנסת דחתה בקשת מופז להפריש ה"המורדים"
מופז ביקש להפריש המורדים: "אין להם מקום בקדימה"
מופז הודיע על פרישה: "ההיסטוריה תשפוט את נתניהו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully