וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם בגולני מת מדלקת קרום המוח; "טופל כראוי"

24.7.2012 / 18:55

לפני כשבוע התלונן החייל על כאבים עזים בראשו, ואושפז. חיל הרפואה צפוי להקים ועדה לבדיקת תהליך הטיפול בו. גורם צבאי: "הוא טופל בהתאם לנהלים, אך מצבו הידרדר במהירות"

טרגדיה: לוחם ביחידה המובחרת אגוז בחטיבת גולני מת הבוקר (שלישי) כתוצאה מדלקת קרום המוח. לפני כשבוע התלונן החייל בפני בני משפחתו על כאבי ראש, סחרחורות וחולשה בגוף. הוא הועבר לסדרת בדיקות רפואיות ואובחן כסובל בדלקת קרום המוח. לאחר מכן הוא אושפז בבית החולים הדסה עין כרם, שם על פי החלטת הרופאים הוא הורדם והונשם במחלקה לטיפול נמרץ. היום בשעות הבוקר הוא הלך לעולמו כשבני משפחתו לצדו.

גורם צבאי סיפר, כי מדובר בחייל בפלוגת מסלול של יחידת אגוז. לדבריו, "הוא התלונן על כאבי ראשי וטופל בהתאם לנהלים. ההידרדרות במצבו הייתה מאוד מהירה. לצערנו הרב הוא נפטר". כפי הנראה, קצין הרפואה הראשי תא"ל איציק קרייס צפוי למנות צוות בדיקה מיוחד במטרה לבחון את שלבי הקליטה של החייל ואופן הטיפול בו לאחר הדיווח על הכאבים.

בתחילת החודש מת חייל מיחידת יהל"ם, שלדברי הצבא סבל ממחלה נדירה בעלת אחוזי תמותה גבוהים. במשפחתו של החייל, לעומת זאת, מתחו ביקורת על אופן הטיפול ביקירם. לדבריהם, החייל הגיע למרפאה צבאית והתלונן כי הוא חש בכאבי ראש וחולשה. לאחר בדיקה רפואית הוחלט לתת לחייל כדור אקמול לשיכוך כאבי הראש ולשחררו לביתו.

כעבור יממה המשיך החייל לחוש בכאבים ונשלח לסדרת בדיקות רפואיות נוספות, שגם בסופן שוחרר לביתו. יממה לפני שנפטר החייל הוא שוב התלונן על כאבים עזים ביותר בפני בני משפחתו, והוחלט לפנותו לבית החולים תל השומר לקבלת טיפול רפואי – שם מת לאחר מספר שעות. תא"ל קרייס הורה גם במקרה זה על הקמת ועדה לבדיקת תהליך קבלת ההחלטות והטיפול הרפואי בחייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully