וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב בית ג'אן רצח אדם שניהל רומן עם אשתו

קובי מנדל

24.7.2012 / 15:46

הותר לפרסום: זאהר אבו עסלה נעדר מביתו בבית ג'אן מיום שישי, וביום ראשון נמצאה גופתו קבורה בחורשה סמוכה. לטענת המשטרה, החשוד שנעצר הודה ברצח ושחזר אותו

בית משפט השלום בנצרת האריך היום (שלישי) בתשעה ימים את מעצרו של היאל עטילה חמוד, תושב בית ג'אן בן 30, החשוד ברצח זאהר אבו עסלה, בן 35, שנעדר מביתו מיום שישי ואשר גופתו נמצאה ביום ראשון, קבורה באדמה. חוקרי היחידה המרכזית של המחוז הצפוני טוענים כי פיענחו את המקרה, שבוצע בליל שבת ועל רקע רומן שקיים הנרצח עם אשת החשוד, שלדבריהם אף הודה ושחזר את המעשה. אשתו של חמוד נעצרה בחשד למעורבות ברצח ובסיוע לאחר מעשה, ומעצרה הוארך עד ליום שישי.

מפרטי החקירה עולה כי החשוד כפה על אשתו ליצור קשר עם הקרבן ולזמנו לביתם, וכשזה הגיע - התנפל עליו הבעל, היכה אותו מכות נמרצות בראשו ודקר אותו בפלג גופו התחתון. לאחר מכן הכניס את גופתו למכונית והטמינה בחורשה.

הודעה על העדרותו של הנרצח, אבו עסלה, נשוי ואב לשתי בנות, התקבלה בתחנת כרמיאל ביום שבת לאחר שנראה לאחרונה ביום שישי, סמוך לחצות. עם קבלת ההודעה הוא הוגדר נעדר בסיכון, וחיפושים נרחבים אחריו נערכו באזור בית ג'אן, בסיוע מסוק, פרשים, כלבי גישוש ומאות מתושבי הכפר. במקביל לחיפושים נפתחה חקירה אינטנסיבית בתחנת כרמיאל, עד אשר נעצר חמוד, ביום ראשון לפנות בוקר, לאחר שעלה חשד כי הוא מעורב בהיעלמות.

החקירה הועברה ליחידה המרכזית מחוז צפון בפיקודו של ניצב משנה מיכאל שפשק, ובמקביל הוצא צו איסור פרסום גורף על החקירה. החיפושים אחר הנעדר נמשכו עד לשעות הערב, אז נמצאה קבורה באדמה גופת הנעדר, בחורשה המרוחקת מספר קילומטרים מהכפר.

מפקד המחוז הצפוני: "המשטרה פעלה במהירות"

למקום הוזעקו חוקרי הזיהוי הפלילי ומבדיקת הגופה נקבע כי הוא נרצח, ולאחר חקירה מאומצת של חוקרי היחידה המרכזית הודה החשוד כי הוא גרם למותו של המנוח ואף קבר את גופתו. החשוד מסר פרטי חקירה מוכמנים והיום לפנות בוקר אף שיחזר את הרצח. בעקבות חקירת החשוד נעצרה במהלך הלילה גם אשתו, בת 27, בחשד למעורבות ברצח ובסיוע לאחר מעשה. מפקד ימ"ר צפון נצ"מ מיכאל שפשק אישר בשיחה עם וואלה! חדשות כי החשוד מסר בחקירתו שהקרבן ניסה לנהל רומן עם אשתו.

מפקד המחוז הצפוני, ניצב רוני עטיה, שיבח את הפענוח המהיר ואמר כי "פעילותם המהירה של השוטרים, מהווה עמידה מובהקת ביעדי משטרת ישראל להגדיל את סיכויי העבריין להיתפס, תוך אכיפה נחושה ובלתי מתפשרת". במשטרה הודו לראש מועצת בית ג'אן, למנהיגי ולנכבדי העדה הדרוזית על הסיוע, המעורבות ושיתוף הפעולה וכן למשפחת המנוח על שיתוף הפעולה והאיפוק הרב במהלך החיפושים ובמהלך החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully