וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שני גברים רצחו אשה שהסתתרה מבעלה המכה

קובי מנדל

24.7.2012 / 3:52

נסרין מוסירתי שהתה במעון לנשים מוכות יחד עם ילדיה בכפר יאסיף. מכתב האישום עולה כי הנאשמים ארבו לה בעת שיצאה מסניף קופת חולים בכפר וירו בה. הבעל חשוד בהזמנת הרצח

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש אתמול (שני) כתב אישום נגד עדנאן זאהדה, תושב חיפה בן 45, ואיברהים ספיה, תושב כפר יאסיף בן 22, בגין רצח נסרין עלי מוסירתי, תושבת כפר יאסיף שנורתה למוות בחודש מאי סמוך לביתה. בעלה של מוסריתי, עורסאן, חשוד שהזמין את הרצח. נגד בהא בכרי, תושב הכפר בענה בן 28, הוגש כתב אישום בגין סיוע להריגה.

במשך כחצי שנה שהתה מוסריתי, בת 26, במקלט לנשים מוכות בכפר יאסיף יחד עם ילדיה, בשל מעשי אלימות מצד בעלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח בכפר יאסיף/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי כתב האישום, זאהדה, שמכיר את בעלה של מוסירתי, ביקש מבכרי להכיר לו אדם שיסכים לרצוח את אשת חברו, המרצה עונש מאסר בפועל. לאור זאת, קישר בכרי בין זאהדה לבין ספיה. בחודש מאי עדכן ספיה את זאהדה כי הבחין במוסרתי צועדת באחד הרחובות שבכפר יאסיף.

זאהדה הורה לו לחזור לכפר ולעקוב אחריה. מוסריתי נכנסה לסניף קופת חולים בכפר וספיה נכנס אחריה כדי לוודא שזו אכן אשת חברו של זאהדה. כשיצאה מהמבנה, שלף זאהדה אקדח שבו הותקן משתיק קול וירה שתי יריות לעבר מוסריתי. ספיה אסף את זאהדה עם מכוניתו והשניים נמלטו מהכפר. זמן קצר לאחר מכן נעצרו השניים, יחד עם בכרי וכן הבעל, בחשד למוערבות ברצח. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של השלושה עד תום ההליכים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully