וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של ה"ג'וקר": "תומכים בו, הוא בננו"

בהצהרה ראשונה לתקשורת אמר עורך הדין של משפחתו של החשוד ברצח במהלך הסרט "באטמן" כי המשפחה תומכת בו. מוקדם יותר ציינה התובעת במשפטו כי נשקלת אפשרות לדרוש עונש מוות

צילום:רויטרס ; עריכה: אמיר קוטיגרו

משפחתו של ג'יימס הולמס, החשוד בביצוע הטבח בקולנוע בקולורדו במהלך הקרנת הסרט "באטמן", העניקה אמש (שני) הצהרה הראשונה לתקשורת. במהלך מסיבת עיתונאים בסן דייגו נשא דברים עורך הדין של המשפחה, ולשאלת העיתונאים האם המשפחה תומכת ב'ג'יימס ענה: "כן, הוא בנה". עורך הדין ביקש להבהיר כי רשת ABC פרסמה ציטוט של אמו של הולמס, ארלין, לפיו אמרה כי "יש לכם את האיש הנכון", אולם לדבריו הציטוט המדויק היה: "אתם צריכים לתפוס את האדם הנכון".

ג'יימס הולמס, שביצע את הטבח בהקרנת באטמן בקולורדו, מגיע לראשונה לבית המשפט. רויטרס
נראה נינוח ולבוש מדי אסיר. הולמס בבית המשפט/רויטרס

מוקדם יותר הערב הובא הולמס לראשונה בפני שופט. בצילומים מתוך בית המשפט נראה הולמס, המכונה "הג'וקר" – דמות הרשע המטורפת המככבת בסדרת הקומיקס, נינוח ולבוש במדי אסיר.

התובעת, קרול צ'מברס, אמרה כי היא תתייעץ עם הפצועים ומשפחות ההרוגים לפני שתחליט האם לבקש עונש מוות להולמס. לדבריה, ההחלטה צריכה להתקבל תוך 60 יום מההכרעה, ולכן הדבר ייקח עוד כמה חודשים. "נבקש מבית המשפט להמשיך להחזיקו במעצר בלי ערבות", הוסיפה. כתב האישום נגד הולמס יוגש ב-30 ביולי.

לקריאה נוספת:
הטבח בקולורדו: "נשקול לדרוש עונש מוות ל'ג'וקר'"
צפו: הרוצח ה"ג'וקר" מקולורדו מרצה במחנה מדע
אובמה לנפגעים בקולורדו: "כל המדינה חושבת עליכם"

(עדכון ראשון: 23:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully