וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב הצתה בביטוח הלאומי: אישה הדליקה הסניף באילת

רמי שני

16.7.2012 / 18:00

תושבת העיר, בת 43, הגיעה אחר הצהריים לסניף המוסד באילת, בשעה שהיה סגור. היא התרגזה שאינה יכולה להיכנס אל הסניף, והציתה דוכן טפסים. בהמשך הסגירה עצמה למשטרה ושוחררה

צילום: קובי אליהו, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

(ההצתה בסניף ביטוח לאומי ברמת גן, הבוקר)

עוד ניסיון הצתה של סניף הביטוח הלאומי, הפעם באילת: תושבת העיר, בת 43, הגיעה אחר הצהרים לסניף המוסד בעיר הדרומית, בשעה שהמקום היה סגור. האישה הגיעה במטרה לקבל שירות נוכח מצבה הכלכלי הקשה. היא התרגזה על כך שאינה יכולה להיכנס אל הסניף כדי לשוחח עם עובדיו, ומשנכנס המאבטח לתוך המבנה, הציתה את דוכן הטפסים הנמצא בכניסה אליו.

העובדים במקום ראו את המתרחש והזעיקו למקום צוות של כיבוי אש, שכיבה את הלהבות. האישה התייצבה מאוחר יותר בתחנת המשטרה בעיר ודיווחה על מעשיה. לאחר חקירה, היא שוחררה לביתה בתנאים מגבילים. יצוין כי האישה מוכרת לאגף הרווחה בעיר.

אלמונים ניסו להצית סניף הביטוח הלאומי ברמת גן. יותם רונן
גל הצתות בסניפי הביטוח הלאומי. ההצתה ברמת גן/יותם רונן

מוקדם יותר ניסה אדם להצית עצמו בכניסה לבניין עיריית באר שבע. האיש, בן 47, החל לשפוך על עצמו חומר דליק, אך המאבטח במקום מנע ממנו להשלים את הפעולה. מדובר באדם המוכר לרשויות הרווחה, וההערכה היא כי הוא ניסה לבצע את המעשה בשל מחלוקות שהתגלעו בינו לבין חברת "עמידר", על רקע צרכי המגורים שלו. האיש לא נפגע, אך בעקבות המקרה, הוא הועבר לבית החולים סורוקה לבדיקות. לאחר מכן, הוא הועבר לחקירת המשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"תג מחיר משה סילמן"

הצתה נוספת של המוסד לביטוח לאומי אירעה הלילה ברמת גן. אלמונים ניסו להצית את סניף הביטוח הלאומי בעיר, וריססו כתובות "תג מחיר משה סילמן", בהתייחס למקרה של סילמן, שהצית עצמו במהלך הפגנת המחאה החברתית בשבת, לאחר שנקלע לקשיים כלכליים, בין היתר בשל חוב של 15 אלף שקלים למוסד לביטוח לאומי. מהמשטרה נמסר כי נזק קל נגרם לדלת הסניף, אשר עלתה באש, אך היא כובתה והאש לא התפשטה ליתר חלקי הבניין. כמו כן, השמשה של דלת הכניסה נופצה.

ניסיון ההצתה הוא המשך למקרה נוסף שאירע אמש בפתח תקווה, כאשר תושב אריאל, שלו חובות לחברת הסלולר אורנג', איים להצית את עצמו בסניף החברה בעיר. הוא נעצר לאחר שהגיע לסניף לפנות ערב, כשבידיו בקבוק עם נוזל דליק. המאבטחים במקום השתלטו עליו בטרם הספיק לפעול, כשבהמשך הוזעקו כוחות משטרה מתחנת פתח תקווה ועיכבו אותו לחקירה.

לקריאה נוספת
אלמונים ניסו להצית סניף הביטוח הלאומי ברמת גן
מאות הפגינו ברחבי הארץ: ”כולנו משה סילמן”
התופעה מתרחבת: אדם ניסה להצית עצמו בעיריית באר שבע
המפגין שהצית עצמו: ”מדינת ישראל שדדה אותי”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully