וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התופעה מתרחבת: אדם ניסה להצית עצמו בעיריית באר שבע

רמי שני

16.7.2012 / 13:54

האיש, המוכר לרשויות הרווחה בעיר, שפך על עצמו חומר דליק, אך המאבטח במקום השתלט עליו בטרם הדליק אש. ההערכה היא שהמעשה נעשה על רקע מחלוקת בינו לבין חברת "עמידר"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

עוד מקרה של ניסיון להצתה עצמית בעקבות המעשה של משה סילמן: אדם ניסה להצית עצמו היום (שני) בכניסה לעיריית באר שבע. האיש, בן 47, החל לשפוך על עצמו חומר דליק, אך המאבטח במקום מנע ממנו להשלים את הפעולה.

מדובר באדם המוכר לרשויות הרווחה, וההערכה היא כי הוא ניסה לבצע את המעשה בשל מחלוקות שהתגלעו בינו לבין חברת "עמידר", על רקע צרכי המגורים שלו. האיש לא נפגע, אך בעקבות המקרה, הוא הועבר לבית החולים סורוקה לבדיקות. לאחר מכן, הוא יועבר לחקירת המשטרה.

בעקבות המקרה של משה סילמן, אשר הצית את עצמו בשבת במהלך הפגנת המחאה החברתית בתל אביב, החל גל של מעשים דומים. אתמול נעצר תושב אריאל בן 52, לאחר שאיים להצית את עצמו בסניף של חברת הסלולר אורנג' בפתח תקווה, לאחר שצבר חוב מול החברה. הוא הגיע לסניף כשבידיו בקבוק דלק, אך מאבטחי הסניף השתלטו עליו בטרם הספיק לפעול.

אלמונים ניסו להצית סניף הביטוח הלאומי ברמת גן. יותם רונן
דלת הכניסה לסניף הביטוח הלאומי ברמת גן שהוצת הלילה/יותם רונן

הלילה ניסו אלמונים להצית את סניף הביטוח הלאומי ברחוב החשמונאים ברמת גן. דלת הכניסה לסניף ניזוקה, ועל בסמוך רוססה כתובת "תג מחיר משה סילמן". המשטרה פתחה בחקירה, ובסריקות אחר החשודים בניסיון ההצתה.

בינתיים, סלימן עדיין מאושפז במצב אנוש בבית החולים שיבא בתל השומר, ועדיין נשקפת סכנה לחייו. בשעות הצהריים, הוא הועבר מהמחלקה לטיפול נמרץ נשימתי למחלקה לטיפול בכוויות. הוא לווה בני משפחתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully