וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רוצח נמלט נתפס בקנקון לאחר 24 שנים

15.7.2012 / 14:45

וינסנט וולטרס, שהיה ברשימת ה-15 המבוקשים ביותר בארה"ב מאז 1988, נעצר בעיר במקסיקו לאחר שהתרברב בפני חבריו כי הוא מבוקש. ככל הנראה יצטרף בכלא לאחיו - שותפו לפשע

אחד האנשים המבוקשים ביותר על ידי שירות המרשלים של ארצות הברית, נתפס ביום שישי בעיר קנקון שבמקסיקו לאחר שהיה מבוקש במשך 24 שנים. וינסנט וולטרס מבוקש בסן דייגו שבקליפורניה בגין רצח וחטיפה של אישה בשנת 1988, כחלק מעסקת סמים שהשתבשה. כמו כן, תלויים נגדו אישומי החזקת נשק וסמים. עד למעצרו, הוא הופיע ברשימת "15 המבוקשים ביותר" בארה"ב.

לפי שירות המרשלים, וולטרס חי בעיר הנופש קנקון שבמקסיקו תחת השם הבדוי אוסקר ריברה, ועבד בנמל התעופה הבינלאומי בעיר. הוא נעצר ונלקח לעיר הבירה מקסיקו סיטי, שם הוא ממתין לתהליך ההסגרה שלו לארה"ב. גורם רשמי בשדה התעופה טען שהחשוד לא עבד בשדה התעופה עצמו, כי אם מכר חבילות לאתר נופש בעיר, ולכן לא היה עליו לעבור בדיקות בטחוניות כמו שאר עובדי הנמל. עוד נמסר מרשות המרשלים, כי וולטרס נהג להתרברב בפני מכריו שהוא חשוד נמלט, ושהוא מבוקש בארצות הברית.

דף המבוקש של וינסנט לגרנד וולטרס באתר שירות המרשלים של ארה"ב, לפני לכידתו, יולי 2012. AP
הנרצחת מתה משאיפת גזים רעילים שבהם היה ספוג כיסוי הפה שלה. וינסנט וולטרס, מתוך עמוד המבוקשים של שירות המרשלים/AP

המקרה שבגינו היה וולטרס מבוקש התרחש בשנת 1988. לפי החשדות נגדו, הוא קנה אז מסוכן סמוי של מחלק הסמים הפדרלי (DEA) חומרים כימיים במטרה להכין מהם סם מסוג מתאמפטמין. הסם עבר בשלב מאוחר יותר לסוחר מקומי שהתבקש להסתיר אותו. כשדרש החשוד את הסם בחזרה, הוא חטף את הסוחר שהסתיר את הסם ביחד עם גבר ואישה נוספים, והחזיק בהם ככופר בתמורה לסם. שניים מן החטופים שוחררו, אך החטופה השלישית מתה כתוצאה משאיפת גזים רעילים שבהם היה ספוג כיסוי הפה שלה.

אחיו של וולטרס, מרטין, שהיה שותף לעבירה, מרצה כעת עונש של 25 שנות מאסר, לאחר שהורשע בעבירות של חטיפה ורצח. "הודות למאמץ המשותף של רשות המרשלים ורשות אכיפת החוק במקסיקו, יכולנו להביא את וולטרס לשאת בדין למעשיו", אמר דיוויד הרלו, סגן ראש מחלקת החקירות של רשות המרשלים בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully