וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שלוש שנים: העבריין הנמלט נתפס בביתו

קובי מנדל

12.9.2010 / 9:00

תושב הכפר אעבלין נמלט ממעצר בית לפני שלוש שנים לאחר שהצליח להסיר מגופו את האזיקון האלקטרוני ולהעבירו לכלבו. השוטרים שהגיעו הלילה לחיפוש בביתו איתרו חדר סודי בו הוא הסתתר

נביל פרעוני, תושב הכפר אעבלין בן 40, נעצר הלילה (ראשון), שלוש שנים לאחר שנמלט ממעצר בית. פרעוני נמלט מהמעצר לאחר שהסיר את האזיקון האלקטרוני מגופו והצמידו לכלבו. הוא נתפס מסתתר בביתו בכפר.

בית משפט השלום בעכו האריך בצהריים בעשרה ימים את מעצרו של פרעוני. כמו כן הוארך מעצרם של שלושת אחיו, אשר על פי החשד סייעו לו בעת הימלטותו. פרעוני הורשע בניסיון רצח ועבירות נשק. לאחר הכרעת הדין, הוא על פי החשד איים על השופט כמאל סעב שהרשיע אותו.

מהמשטרה נמסר, כי כוחות גדולים ערכו חיפוש במתחם ביתו בכפר אעבלין. במהלך החיפוש הקיש אחד השוטרים על קירות חדר האמבטיה ולהפתעתו גילה צליל שונה הבוקע מאחד הקירות. בדיקה העלתה כי מדובר בקיר כפול שמאחוריו מקום מסתור, שבו נלכד העבריין. במקום נתפסו גם כלי נשק ואמצעי לחימה.

פרעוני נמלט מביתו ביוני 2007 בעת ששהה במעצר בית, אליו נשלח בהוראת בית המשפט המחוזי בחיפה, בעקבות כתב אישום שהוגש נגדו בגין עבירות אמצעי לחימה. הוא הצליח להסיר את האזיקון האלקטרוני, ולהצמידו לגופו של כלבו. הדבר התגלה רק לאחר מספר ימים, ומאז מחפשים אחריו השוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully