וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תבקש לשחרר האב החשוד ברצח בנו בכפר קאסם

15.7.2012 / 8:48

חודש וחצי לאחר שנעצר, יובא מוחמד סרסור לבית משפט השלום ברמלה, שם תבקש המשטרה לשחררו בתנאים מגבילים. פרקליטו: "השכל הישר ניצח. מרשי אינו מעורב כלל ברצח המתועב"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו)

מוחמד סרסור בבוקר שלאחר רצח בנו

משטרת מחוז מרכז תבקש הבוקר (ראשון) מבית משפט השלום ברמלה לשחרר בתנאים מגבילים את מוחמד סרסור, החשוד ברצח בנו אנאס סרסור לפני כחודש וחצי בכפר קאסם. אחרי שטענו עד כה כי האב הוא החשוד היחידי, מהמשטרה נמסר כי כל כיווני החקירה בנוגע לרצח נבדקים, אך סרסור הוא עדיין החשוד העיקרי ברצח בנו.

המשטרה תבקש לשחררו בתנאים מגבילים הכוללים מעצר בית ל-30 יום, ערבות צד ג' של 10,000 שקלים וכן כי הוא ישהה במרחק של פחות מ-30 קילומטרים מתחנת משטרה.

פרקליטו של האב, עורך הדין גיורא זילברשטיין, מסר בתגובה לוואלה! חדשות כי "בסופו של דבר אני שמח שהשכל הישר ניצח. כפי שטען לאורך כל הדרך, מרשי אינו מעורב כלל ברצח המתועב הזה, הוא אוהב את בנו. הוא הוצא מסוכת האבלים לפני חודש וחצי ולא הספיק להתאבל עליו. עכשיו הוא יוכל סוף סוף לעלות קבר בנו ולכבד את זכרו".

"מקווים לעזור למשפחה לפענח את הרצח"

עורך הדין זילברשטיין מתח ביקורת על המשטרה ואמר: "דוברת המשטרה הוציאה היום הודעה לפיה המשטרה חוקרת כיווני חקירה נוספים, אבל זה לא נכון. במשך 43 יום הרוצחים האמיתיים מסתובבים חופשי ויכולים להעלים ראיות. מצד שני נגרם כאן עוול כבד. המשטרה עשתה הכל על מנת לגרום לאבא להודות ברצח בנו. אני רצתי אחריו בתקופה הזאת לכל מיני מקומות בהם הוחזק, גם למקומות שהמשטרה לא רצתה שאגיע אליהם ובכל זאת האב לא הודה. אבל זה גורם לי לחשוב מה קורה לאדם פשוט, חסר עבר פלילי, שנמצא בלחץ שכזה. הוא עלול להודות בעבירה שלא ביצע".

דודו של האב, ששמו גם כן מוחמד סרסור, הוסיף: "המשטרה תפסה את החוליה החלשה, את מי שהיה אחראי לשלום בנו אבל לא את הרוצחים. אנחנו מקווים שעכשיו הוא יחזור לחיק המשטרה. אנחנו מקווים לעזור למשפחה לפענח את הרצח הנוראי הזה. אנחנו מתכוונים להפעיל חוקרים פרטיים בעניין".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

"ניסו לשבור את האב בחקירה"

גופתו של אנאס בן ה-10 נמצאה ביום חמישי, 31 במאי, סמוך לביתו שבכפר קאסם כשעליה סימני אלימות קשים. מהחקירה עלה כי בסביבות השעה 20:00 יצא הילד לבית דודו השכן. בסביבות השעה 22:00 הודיע האב על היעלמותו של הבן בתחנת המשטרה בראש העין. בבסיס הסתירות בעדותו של האב נמצאות בידי צוות החקירה בימ"ר עדויות לכך שבין השעה 21:00 ל-22:00, נעדר האב מהבית. על פי העדויות, הילדים האחרים שהיו בבית קראו במהלך השעה לאב, אך הוא לא ענה. האב הכחיש זאת בחקירתו, וטען שבסך הכל שהה בקומה התחתונה.

מאז נעצר האב, ביום ראשון שלאחר הרצח, ביצעו החוקרים פעולות חקירה רבות. בין היתר נלקח סרסור לקבר בנו בכפר קאסם. לטענת סנגוריו, הדבר נעשה בניגוד לרצונו ולמרות מחאותיו. בסופו של דבר, בעקבות סירובו, סרסור נשאר ברכב המשטרתי.

עורכי הדין ציינו תרגיל חקירה נוסף, אשר לטענתם אינו חוקי. באחד הימים נלקח סרסור לחדר חקירות, שם המתינו לו שלושה שוטרים בלבוש אזרחי. לחשוד נאמר כי הוא משתתף כעת במסדר זיהוי. בסיומו אמרו לו החוקרים שאחד העדים זיהה אותו מבין השוטרים, כמי שביצע את הרצח. "קודם כל לא מדובר במסדר זיהוי כשר, כיוון שמעמד כזה מחייב נוכחות של עורך דין, ואנחנו לא הוזמנו. בנוסף, אני טוען שלא היה במקום עד, והשוטרים 'עבדו עליו', כעוד אמצעי לשבור אותו", אמר עורך הדין זילברשטיין בחודש שעבר.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

עוד בנושא
האב החשוד ברצח בנו: "עשו לי תרגילי חקירה פסולים"
האב מכפר קאסם נשאר במעצר: "נלקחו סכיני השכנים"
במשטרה מעריכים: "המשפחה מסתירה זהות רוצח הילד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully