וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף משגרי טילים בעזה, פעיל חמאס נהרג

ניר יהב

12.7.2012 / 9:58

כוחות שריון וכלי טיס פעלו בכמה מוקדים בעיר, והפלסטינים מדווחים כי כי חיילי צה"ל אף התעמתו עם חמושים. שני חברים בחוליית משגרים נפצעו קשה מפגיעת פגז במכוניתם

מקורות פלסטינים דיווחו הבוקר (חמישי) כי שלושה פלסטינים נפצעו, שניים מהם באורח קשה, כתוצאה מירי של חיילי צה"ל לעבר שכונת סג'אעיה במזרח העיר עזה. לדברי המקורות, צה"ל פעל לפנות בוקר באזור וירה לעבר בתי התושבים.

לפי חלק מהדיווחים, שלושת הפלסטינים נפצעו כתוצאה מירי פגזים לעבר מכונית. "הפגז נחת ישירות על מכונית שנסעה ברחוב 'נזאז' בשכונת סג'אעיה וכתוצאה מכך פרצה בו אש". עדי ראייה דיווחו כי בשעות הבוקר המוקדמות נכנסו חיילי צה"ל לאזור תוך כדי שהם מתעמתים עם חמושים פלסטינים. לפי הדיווחים, טנקים ישראלים ירו פגזים לעבר שטחים פתוחים באזור. לאוחר יותר דווח כי פעיל בזרוע הצבאית של חמאס - גדודי עז א-דין אל-קסאם - בשם מחמוד היג'י, נהרג בתקיפה ישראלית לעבר מוצב של חמאס בשכונת זייתון שבעזה. בנוסף לכך נפצעו שני פעילים נוספים שהועברו להמשך טיפול בבית החולים.

מדובר צה"ל נמסר כי "כוחות שריון בשילוב כלי טיס של חיל-האוויר ביצעו ירי לעבר חוליית מחבלים של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. הירי בוצע לעבר חוליה אשר התמקמה במטרה לירות טיל נגד-טנקים לעבר כוח צה"ל שעסק בפעילות שגרתית סמוך לגדר המערכת". מאוחר יותר דווח כי "כלי טיס של חיל-האוויר ביצע ירי לעבר מחבל בצפון רצועת עזה שעסק בהכנות אחרונות לשיגור ירי תלול-מסלול לעבר שטח מדינת ישראל". בשתי ההודעות נמסר כי "זוהו פגיעות במטרות".

לפני יומיים תקפו כלי טיס של חיל האוויר שני יעדים של חמאס בדרום רצועת עזה, בתגובה לירי שאירע ביום לפני כן. מדובר צה"ל נמסר כי "זוהו פגיעות מדויקות, כל מטוסינו שבו בשלום לבסיסם".

עוד בנושא:

חשש בדרום: פלסטינים ירחיבו השימוש במקלעים כבדים
פלסטינים ירו לעבר מסעדה בדרום - ושיגרו רקטות
חיל האוויר תקף חוליית משגרים בעזה, פלסטיני נהרג

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully