וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: כבל את אשתו בשלשלאות במשך 10 שנים

מקרה מחריד של אלימות במשפחה ושעבוד במערב וירג'יניה: פיטר לייזון מואשם כי היכה את אשתו סטפני במחבת רותח ושבר את רגליה עם כף של טרקטור. היא ילדה תינוק בעודה כבולה

"זוועה" - במילה זו תיארו שוטרים במדינת מערב וירג'יניה בארצות הברית את מה שהתרחש בתוך אחד הבתים לאורכה של דרך מילר הולואו שבמחוז ג'קסון הכפרי. "המקרה הזה חמור פי עשרה מהמקרה הממוצע של אלימות במשפחה, ואף יותר מכך", אמר סגן השריף המחוזי, טוני בוגס, לרשתות הטלוויזיה המקומיות. "מדובר בעבדו?ת ועינויים".

צפו בכתבת NBC ממחוז ג'קסון

בבית זה נעצר השבוע פיטר לייזון בן ה-37, בחשד שהתעלל קשות באשתו סטפני בת ה-43, ובין היתר כבל אותה בשלשלאות במשך עשר שנים, שבמהלכן פגע בה באופן שיטתי ובמגוון צורות - עד שלבסוף הופיעה בחודש שעבר במרכז לנשים מוכות, כשעל קרסוליה ופרקי ידיה צלקות מהשלשלאות, והיא סובלת מכוויות קשות כתוצאה ממכות שקיבלה עם מחבת רותח. בכפות רגליה היו שברים שנגרמו כשהבעל המכה הנחית עליהם כף של טרקטור.

לפי פרטי המקרה שנחשפו, האישה אף ילדה תינוק בעודה כבולה, והריון נוסף שלה הסתיים בהפלה. עוד סיפרה כי הוא נהג להשפיל אותה והכריח אותה להשתחוות לו בכל פעם שנכנס לחדר.

ואולם, פרקליטו של הבעל טוען כי הוא חף מפשע לחלוטין, וכי האישה "קלת הדעת" המציאה את ההאשמות נגדו. לטענתו, כעת האישה "תומכת לחלוטין" בבעלה. הוא חשוד לפי שעה בתקיפה בנסיבות מחמירות, אך בהמשך עשויים להצטרף גם אישומי שעבוד.

אלימות נגד נשים:
זעם עולמי: הטליבן תיעד הוצאה להורג של "נואפת"
חשד: דקר את גרושתו וחטף את ילדם בן השנתיים
"כאפה פה, כאפה שם. זה לא נורא, נכון?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully