וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי נפצע כשקפץ לבריכה ריקה בהפלגה בקפריסין

שלומי גבאי

9.7.2012 / 17:51

בסוף השבוע יצאה ספינה מאשדוד לאיה נאפה. לפי עדויות, צעיר בן 25 שהיה על הסיפון השתכר, קפץ לבריכה ריקה ונחבל בראשו. הקברניט סטה ממסלולו כדי לפנותו לטיפול רפואי

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק)

צעיר ישראלי נפצע בסוף השבוע במהלך הפלגה באיה נאפה באזור קפריסין. הצעיר, בן 25, היה על סיפונה של ספינה שיצאה מנמל אשדוד ביום חמישי.

על פי עדויות של כמה נוסעים, הוא נחבל בראשו כשקפץ לתוך בריכה ריקה. התקרית הייתה כשהספינה הייתה בלב ים מול העיר לימסול. לפי העדויות, הצעיר, תושב באר שבע, היה חלק מקבוצה של ישראלים, וככל הנראה היה תחת השפעת אלכוהול.

העדים סיפרו כי יום קודם לכן, בעת שהישראלים חגגו על הסיפון, הם השליכו בקבוקי זכוכית לתוך הבריכה. צוות הספינה נאלץ לרוקן אותה ממים על מנת לאסוף את השברים הזכוכית, ופרש רשת מעל הבריכה הריקה. באותו לילה, הצעיר התקרב כמה פעמים לשפת הבריכה, וחבריו ניסו להרחיקו ממנה. למרות זאת, הוא פתח בריצה וקפץ אל תוך הבריכה הריקה.

"כל הנוסעים קפאו במקום"

צוות הספינה העניק לצעיר טיפול רפואי ראשוני, והקפטן החליט לשוב לחוף לצורך המשך הטיפול. לאחר הפלגה של מעט יותר משעה, אמבולנס פינה את הישראלי לבית חולים מקומי.

נוסע ישראלי שהיה על סיפון סיפר כי הצעיר הפצוע התנהג באופן מוזר מאוד לפני שקפץ לבריכה. "הוא נראה לי שתוי. ראיתי אותו יותר מפעם אחת מתקרב לבריכה ורוצה להיכנס לתוכה. בשלב מסוים, ראיתי אותו רץ באמוק לכיוון הבריכה, וקופץ ראש לתוכה", סיפר. לדבריו, היה נראה שהצעיר בלע את לשונו. "ראיתי שהוא קיבל חבטה רצינית בראש", סיפר. "כל הנוסעים קפאו במקום".

ממשרד החוץ נמסר כי המקרה מוכר להם, וכי ככל הנראה מדובר בצעיר ישראלי ששתה לשוכרה והשתעשע במהלך החופשה. "הצעיר פונה לטיפול רפואי בבית חולים מקומי, וימשיך להיות מטופל על ידי חברת הביטוח", נאמר בהודעה שנמסרה מהמשרד.

לקריאה נוספת
תאילנד: שלושה ישראלים נכוו במופע להטוטי אש
צרפת: ישראלי התאבד בקפיצה ממגדל אייפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully