וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי בן 25 התאבד בקפיצה ממגדל אייפל

הצעיר טיפס על המגדל המפורסם בצרפת שגובהו 324 מטרים, לא נענה להפצרות כוחות ההצלה, וקפץ אל מותו. "עשינו הכל כדי לנסות להציל אותו", אמר גורם במשטרת פריז

ישראלי בן 25 התאבד שלשום בקפיצה ממגדל אייפל בפריז - כך דיווח אתמול (שני) ה"דיילי מייל" הבריטי. לפי הדיווח, אתמול בשעות הערב נראה הצעיר מטפס על המגדל המפורסם בצרפת שגובהו 324 מטרים, ובעקבות כך המשטרה פינתה את האזור וסגרה אותו. עם זאת, האיש התעלם מכוחות הביטחון וכאשר כמעט הגיע לראש המגדל, קפץ אל מותו.

סוכנות הידיעות AP ציטטה את דוברת התובע בפריז, אגנס טיבאו, שאמרה לאחר מכן כי הצעיר נולד בישראל ויש לו דרכון ישראלי, אולם לא ברור אם הוא תייר.

פרדריק גרוג'ין, סגן דובר כוחות כיבוי האש של פריז, סיפר כי הכבאים ניסו לשכנע את האיש לרדת אך נכשלו, ולדבריו הוא קפץ מגובה של 304 מטרים. "הוא התקרב לחלק השלישי, הגבוה ביותר של המגדל, כאשר כוחות החילוץ הצליחו להתקרב אליו וניסו לשכנע אותו לרדת", הוסיף גורם במשטרה המקומית. "היו רגעים מתוחים ורגשיים של משא ומתן, אבל כל הנסיונות לדבר עם האיש ולשכנע אותו לרדת נכשלו. במקום זאת הוא קפץ, נחת בקומה השנייה של המגדל ומת זמן קצר לאחר חצות. עשינו הכל כדי לנסות להציל אותו".

למרות המתיחות ששררה באזור לאחר האירוע, היום ניסתה אישה נוספת, בת 30, לקפוץ מהקומה הראשונה של המגדל. עם זאת, הפעם הצליחו כוחות הביטחון למנוע ממנה מלקפוץ. היא נלקחה לבית חולים סמוך כדי לקבל טיפול רפואי.

הנהלת המגדל סירבה להתייחס למספר ההתאבדויות באתר כל שנה, ורק ציינה כי "זה תמיד הרבה מדי". במקום ישנם מספר אמצעים כדי למנוע התאבדויות, כולל גדרות אבטחה ורשתות בטיחות, אך לדברי מקור בהנהלה, "התאבדויות היו שכיחות למדי בעבר". לדבריו, המקרה שלשום הוא ההתאבדות הראשונה שהצליחה לצאת לפועל בשנתיים האחרונות.

(עדכון ראשון: 21:56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully