וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיכן הגיעו מרבית המפגינים למען השוויון בנטל?

כ-50 אלף בני אדם השתתפו בעצרת למען השוויון בנטל שהתקיימה בתל אביב. לפי שיטת מיפוי דמוגרפי המבוססת על מדגם אותות סלולריים, של חברת "טרנדאיט", 29% מהם הם תושבי העיר

עשרות אלפי בני אדם השתתפו במוצאי שבת בהפגנה למען השוויון בנטל שהתקיימה בתל אביב. חברת טרנדאיט, סטארט-אפ ישראלי הפועל מאז 2008 ומספק נתונים דמוגרפיים בזמן אמת ברמת דיוק של 85% ומעלה על בסיס מדגם אותות סלולריים, בדקה את התפלגות המשתתפים מבחינת מקום מגורים ומצב כלכלי.

מנתוני החברה עולה, כי קרוב ל-50 אלף בני אדם השתתפו אתמול בהפגנה ורובם נמנים על מעמד הביניים בישראל. 29% מהמפגינים, על פי הנתונים, הם תושבי תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרמת גן וכן מגבעתיים הגיעו כ-2,500 משתתפים, כל אחת. ממודיעין-מכבים-רעות, שלפי נתוני הגיוס של אגף כוח אדם של צה"ל לשנת 2011 אחוז המתגייסים לצה"ל הגבוה ביותר הגיע ממנה, באו 4% מהמפגינים. מרעננה וראשון לציון הגיעו 4% גם כן. מהרצליה הגיעו 3% ומפתח תקווה ורמת השרון הגיעו 2%. 39% מהמפגינים הגיעו מערים ויישובים נוספים.

בשנת 2010 חשף אכ"א כי שיעור המתגייסים מהעיר תל אביב הוא הנמוך ביותר בישראל ועמד באותה שנה על 62%. מבין המתגייסים התל אביביים באותה שנה, רק 31% התגייסו למקצועות הלחימה.

(עדכון ראשון: 22:01, 08.07.12)

עוד על ההפגנה למען השוויון בנטל:
דיסקין למפגינים: "מי שמאמין למנהיגים - פראייר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully