וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף שבוע קטלני במים: שלושה טבעו למוות, בן ארבע במצב קשה

רמי שני

7.7.2012 / 16:45

לאחר שילדה וקשיש טבעו למוות הלילה בתל אביב ובנהריה, גבר כבן 40 נמשה מהמים בחוף בלתי מוכרז באשדוד, וצוות מד"א קבע את מותו. בן 4 טבע בבריכה ובן 70 טבע בחוף בהרצליה

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכה: מיכאל ברגמן)

גל הטביעות שהחל אתמול לא נפסק, ושני מקרים נוספים אירעו אחר הצהריים (שבת) באשדוד. גבר כבן 40 טבע למוות בחוף ים בעיר. לאחר שנמשה מן המים, פרמדיקים של מגן דוד אדום החלו בביצוע פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

ככל הנראה, הגבר נכנס עם כמה מחבריו לחוף לא מוכרז, בצפון העיר קרוב לנמל. בשלב מסוים, חבריו הבחינו שהוא מחוסר הכרה, הוציאו אותו מהמים, והזעיקו את מגן דוד אדום.

גבר כבן 70 נפגע הערב באורח אנוש בטביעה מול חוף אכדיה בהרצליה. צוותי מד"א ממרחב ירקון ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא.

גבר טבע בחוף אכדיה בהרצליה, יולי 2012. יותם רונן
גבר כבן 70 טבע ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא. חוף אכדיה הרצליה/יותם רונן

במקביל, ילד כבן ארבע נמשה במצב קשה מבריכה פרטית ברחוב לבונטין, גם כן באשדוד. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים קפלן ברחובות, כשהוא מחוסר הכרה ומונשם. מחקירה ראשונית עולה כי הילד רץ על שפת הבריכה והחליק אל תוך המים. אז, הילד נפגע כנראה מאבני השפה, ואיבד את ההכרה.

הלילה: ילדה בת 12 וקשיש טבעו למוות

הלילה, ילדה בת 12 טבעה למוות לעיני משפחתה בחוף ירושלים שבתל אביב. צוותי טיפול נמרץ של מגן דוד אדום העניקו לנערה טיפול ראשוני וביצעו בה פעולות החייאה. הילדה הובהלה במצב אנוש לבית החולים דנה באיכילוב, שם, לאחר כשעה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע, עלה כי הילדה, תושבת מזרח ירושלים, נסחפה יחד עם ארבעה מבני משפחתה - שחולצו בשלום.

אירוע טביעה נוסף אירע בנהריה, שם נמשתה גופת קשיש בן 83 מחוף גליל ים. פרמדיקים מתחנת אשר של מגן דוד אדום קבעו את מותו של הקשיש, שנעדר מאתמול בצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully