וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת 12 טבעה למוות לעיני משפחתה בתל אביב

פרמדיקים ביצעו בילדה פעולות החייאה במשך כ-40 דקות ופינו אותה לבית החולים לילדים דנה בעיר, כשהיא במצב אנוש. לאחר כשעה נקבע מותה. בנהריה נפלטה לחוף גופת קשיש נעדר

ילדה בת 12 טבעה למוות הלילה (שבת) לעיני חבריה וקרובי משפחתה, בחוף ירושלים שבתל אביב. צוותי טיפול נמרץ של מגן דוד אדום העניקו לנערה טיפול ראשוני וביצעו בה פעולות החייאה. הילדה, הובהלה במצב אנוש לבית החולים דנה בעיר, שם, לאחר כשעה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

מחקירה ראשונית של נסיבות האירוע, עולה כי הילדה, תושבת מזרח ירושלים, נסחפה יחד עם ארבעה מבני משפחתה - שחולצו בשלום.

חוף ירושלים. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
הנערה טבעה לעיני חבריה ובני משפחתה. חוף ירושלים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

דובר מד"א, זכי הלר, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "בשעה 00:37 קיבלנו קריאה על נערה שנמשתה מהמים לאחר שטבעה דרומית לחוף ירושלים, צוות טיפול נמרץ ביצע בה פעולות החייאה למעלה מ-40 דקות. לאחר מכן פינו אותה לבית החולים דנה באיכילוב, תוך המשך פעולות ההחייאה. מותה נקבע כשעה לאחר מכן".

אירוע טביעה נוסף אירע בנהריה, שם נמשתה גופת קשיש בן 83 מחוף גליל ים. פרמדיקים מתחנת אשר של מגן דוד אדום קבעו את מותו של הקשיש, שנעדר מאתמול בצהריים.

לפני שבוע בדיוק: חייל וחברתו טבעו באשדוד

טביעת הנערה מתרחשת שבוע בדיוק לאחר שגופתו של יבגני בסקביץ', חייל בן 19, נמשתה מהמים בחוף הדתיים באשדוד, כמה שעות לאחר שנסחפה אל המים, בתום מסיבת יום הולדת שערכו כמה צעירים בחוף.

זמן קצר קודם לכן נסחפה לחוף המצודה בעיר גם גופתה של חברתו, לארה סטרוטינסקי, בת 16, שמותה נקבע לאחר מאמצי החייאה ארוכים. גופתו של החייל נמצאה רק לאחר חיפושים ארוכים שערכו כוחות שיטור גדולים בליווי מסוק. מבדיקה ראשונית עולה כי הצעירים שתו אלכוהול במסיבה בטרם נכנסו אל המים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully