וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח גבוה: פעוט אנגלי משחק על מעקה הקומה ה-8

שכנים תיעדו פעוט בן שנתיים משחק על המרפסת - בגובה של למעלה מ-30 מטרים: "פחדנו מאוד שאנו עומדים לצלם את מותו של הילד". למרבה המזל, הכל בא בסוף על מקומו בשלום. צפו

זהירות, רק לא ליפול: אם חד-הורית בעיר קובנטרי שבאנגליה בוודאי תקפיד יותר מעתה בהשגחה על בנה בן השנתיים, לאחר זה יצא לשחק במרפסת הדירה הנמצאת בקומה השמינית, בגובה של למעלה מ-30 מטרים - לגמרי לבד.

זוג שכנים שבמקרה ראו את הילד במהלך המשחק המסוכן, החליטו לתעד את האירוע למקרה שמשהו יקרה, ועל מנת לוודא שאכן מדובר בילד ולא בבובה. "לבי החסיר פעימה, הייתי משוכנעת שהילד עומד ליפול למותו", סיפרה השכנה המתעדת, דבי גרין, לעיתון הסאן הבריטי. "מיד התקשרתי למשטרה, ולקחתי את המצלמה כדי שאוכל לראות בוודאות שזה ילד ולא בובה כלשהי". בעלה של דבי, ג'ון, סיפר כי "פחדתי מאוד שאני עומד לצלם את מותו של הילד הזה".

צפו במשחק המסוכן

המשטרה שהגיעה למקום עלתה מיד לדירה הנמצאת בקומה השמינית, ומצאה במקום את אמו של הילד וגבר נוסף ישנים בתוך הדירה. עם זאת, גרסתה של האם שונה לחלוטין, והיא טוענת כי הייתה עסוקה בניקיונות הדירה בזמן שבנה שיחק על סף המעקה, ושידידה ששהה במקום היה אמור להשגיח על בנה, אך נרדם במהלך צפייה בטלוויזיה.

"כשהמשטרה סיפרה לי מה בני עשה במרפסת הייתי בהלם מוחלט, לא יכולתי להאמין בזה", סיפרה האם. "כעת לא אתן לו לצאת מטווח הראייה שלי. אני רוצה להודות לשכנים שהתקשרו למשטרה", הוסיפה. במשטרת קובנטרי הוחלט שלא לנקוט בצעדים נוספים כנגד האם.

לקריאה נוספת
בן 4 נפל ממיטת קומותיים ונפצע קשה
טרגדיה בבאר שבע: מתה בת ה-3 שנפלה מקומה שלישית
ניקתה ביתה לפסח - ונפלה מקומה שלישית אל מותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully