וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: תולעת באורך 13 ס"מ הוצאה מעין של בן 75

האיש התלונן על גירוד - ונדהם לגלות מה הסיבה. התולעת הוצאה בניתוח, החלה "לזוז ולקפץ" ולבסוף מתה. הרופאים: "זה נדיר ביותר. מזלו שהיא לא חדרה למוח". הפציינט מתאושש

רופאים בבית החולים "פורטיס" בעיר מומביי שבהודו הוציאו בניתוח תולעת באורך 13 סנטימטרים מעינו של מטופל - כך מדווחים היום (שני) כלי תקשורת בתת-היבשת, שאף פרסמו תמונות של התולעת ושל המטופל, פ.ק קרישנאמורתי בן ה-75.

קרישנאמורתי הגיע לבית החולים כשהוא מתלונן על "גירוד" בעין, אך לא דמיין לעצמו מה יכולה להיות הסיבה. אולם עד מהרה זיהו הרופאים את הסיבה לגירוי. בתחילה ניסו לטפל בו תרופתית, אך בהמשך הוציאו את התולעת שהתנחלה בתוך שקע העין, בניתוח מינורי. הרופא המנתח, ד"ר ו. סיתארמאן, הסביר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי "התולעת לא הפסיקה לזוז ולקפוץ. זה היה קצת מפחיד לרגע". התולעת מתה כ-30 שניות אחרי הניתוח, ואילו קרישנאמורתי, נמסר, "חש בטוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרישנאמורתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זהו מקרה בלתי רגיל באופן יוצא דופן", הסבירה ל-BBC רופאה שהשתתפה בטיפול בו, ד"ר ס. נרייאני. "לא ברור איך היא הגיעה לשם, אך יש לו מזל גדול שהיא לא חדרה לתוך המוח. מקרים כאלו כבר תועדו בעבר, אך הם נדירים ביותר. איכשהו, התולעת נכנסת למחזור הדם - וגדלה בתוך הגוף האנושי". לדברי ד"ר סיתרמאן, ייתכן שהתולעת הגיעה למחזור הדם ממערכת העיכול, דרך מזון שאכל.

גם קרישנאמורתי עצמו לא יודע להסביר כיצד נכנסה התולעת לגופו. עינו מכוסה כעת ברטייה, אולם לפי ההערכות, היא לא נפגעה באופן בלתי הפיך.

ואצלנו בישראל: חילזון נכנס לאפו של ילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully