וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלינץ' בתל אביב: החשוד בתקיפת בן ה-68 הביע חרטה

הוארך ב-4 ימים מעצרו של הנער בן ה-16, החשוד שתקף באכזריות אזרח חסר ישע בן 68 מתל אביב. החשוד שחזר את המקרה והביע עליו חרטה בחקירתו. מצבו של הגבר מוסיף להיות קשה

יח"צ - חד פעמי

(צילום: אבי כהן ודניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בארבעה ימים את מעצרו של הנער החשוד בתקיפת גבר בן 68 ללא כל סיבה שלשום בתל אביב. פרקליטו של החשוד בן ה-16, עורך הדין שמואל פלישמן, הסביר כי לבקשת המשטרה הוגשה היום הצהרת תובע נגד הקטין, שלדבריו שיתף פעולה עם החוקרים.

החשוד, ששחזר את המקרה בפני חוקריו, התחרט במהלך הדיון בהארכת מעצרו על המעשה. "הוא אמר שאינו מבין כיצד הגיע למצב הזה", סיפר עורך דינו. "הוא סיפר כיצד הוא רואה עצמו כמביט מרחוק על מי שעשה את זה כאילו זה לא הוא עצמו". לדברי עורך הדין, החשוד שתה לשוכרה וזה מה שהוביל לעימות בינו לבין הקשיש. "הוא מביע צער על האירוע ומקווה מאד שהמתלונן יחלים מהפגיעות".

"כמו בסרט 'התפוז המכני'"

מנהל מחלקת טיפול נמרץ בבית החולים איכילוב, פרופ' פטריק סורקין, סיפר על מצבו של הקשיש: "הפצוע הגיע במצב קשה. ההערכה הראשונית הייתה שמדובר בפגיעה רצינית בפנים וחשד לפגיעה מוחית", אמר. "הוא קיבל את הטיפול הראשוני במיון ואחר כך הגיע אלינו. היינו עדים לאדם מחוסר הכרה לחלוטין, מורדם ומונשם ומחובר למכשיר".

"הדבר הראשון שעשינו זה לייצב את מצבו יחסית מהר", תיאר פרופ' סורקין. "דבר שני, שלחנו אותו לצילומים ובדיקת CT ראינו שהמוח לא נפגע, אלא קיימים רק שברים מרובים בפנים ובגולגולת". פרופ' סורקין סיפר כי היה חשש שהקשיש איבד את הראייה בעינו הימנית. "הוא עבר ניתוח, ואחר כך בא להשגחה. הוא עדיין נמצא אצלנו מורדם ומונשם".

פרופ' סורקין הוסיף כי "כולם מספרים לי על סרט שלא ראיתי, 'התפוז המכני'. זה אותו דבר - פיצוץ מוחלט של הפרצוף של האדם המסכן הזה. זה דבר שלא ראינו מזמן, סיפר. "הנזק קשה מאוד, אך אין חשש לחייו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully