וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינץ': קטינים תקפו גבר בתל אביב, מצבו קשה

נערים בני 15 ו-16 בעטו על פי החשד באלימות בגבר בן 68 בדרום תל אביב. הוא הובהל לבית החולים שם הוא נלחם על חייו. "השתכרנו, חיפשנו סיגריה ופגשנו אותו"

גבר בן 68 נלחם על חייו בבית החולים איכילוב לאחר שהוכה שלשום (שלישי) על פי החשד באכזריות בדרום תל אביב על ידי קטינים בני 15 ו-16, ללא סיבה. במשך דקות ארוכות בעטו הנערים בראשו וקפצו עליו כשכבר איבד את הכרתו.

אחד הקטינים נעצר אתמול בבוקר ושחזר את המעשה. לדבריו, "אני וחברי השתכרנו ושתינו הרבה אלכוהול, חיפשנו סיגריה ופגשנו אותו". מהמשטרה נמסר כי לאחד הנערים יש עבר פלילי והוא מוכר בשל עבירות אלימות ועבירות אחרות.

פרופ' פטריק סורקין, מנהל היחידה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב, אמר לערוץ 2 כי למותקף אין פגיעה מוחית אך נזק כבד נגרם לפניו. לדבריו, זמן ההתאוששות ממנו עלול לקחת חודשים.

בירושלים זה נגמר אחרת

התרחשות דומה התרחשה בתחילת שנת 2010 בירושלים, אז בילו כמה נערים ב"כיכר החתולות" בעיר, שתו וודקה עם חבריהם, ובשלב מסוים ניגש אחד מהם לנס וולף, יהודי אמריקאי בן 60, וביקשו ממנו סיגריה. וולף סירב לבקשה ואף קילל את הנערים. זמן קצר לאחר מכן שבו השניים לכיכר, אחד מהם הכה את וולף בראשו עם קורת עץ והם נמלטו מהמקום. וולף הובהל לבית החולים, שם מת כתוצאה מהמכה. בית המשפט זיכה את השניים מהריגה לאחר שקבע כי השניים לא היו יכולים לצפות את מותו של וולף לאחר מכה אחת שנתנו לו.

נערים היכו בן 60 למוות בירושלים - וזוכו מהריגה

עדכון ראשון: 21:03

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully